30 Nisan 2013

Şirin yengenin daveti


İnci gibi sıralanmışlar




Davet sahibimiz Şirin yenge, Hilal (gelini) ve Defne (torunu)


Kayınpederim ve oğluşumla


Düsman çatlatanlar diyorum ben bunlara :) aşıklar çünkü :) ikinci bebiş yolda ama onların aşkının dumanı üstünde :) seviyorum bu ikilinin bu hallerini. Aşk dediğin bitmemeli kardeşim, böyle güzel bakabilmeli insan sevdiğine işte her daim. Helal olsun size. Bu arada kendileri görümcem olur :)


Kayınvalidem, Begüm ve Defne


Begüm ve Defne çok güzel anlaşır oldular büyüdükçe


Kızlar takımı ; gelinler ve görümcelerden oluşuyoruz efendim


Eşlerle verilmiş en güzel pozlardan biridir bu da :)


Vee gecenin bombası bu foto işte. Babalar, gelinleri ve kızları


Babaannemizle güzel bir poz


Babaanne torun aşk anları


Beylerden balkon keyfi


Hüseyin amcalar, Zonguldak ve İskenderun'dan sonra İstanbul'a kesin dönüş yapabildiler . Hüseyin amcanın emekli olması artık temelli dönüş yapabilmelerini sağladı. Bu hepimizi mutlu etti tabi. Döndükten sonra 2-3 ay evin tadiları sürdü ve biter bitmez Şirin yenge hepimizi davet etti. Hep birlikte yenen akşam yemeği ardından sohbet muhabbet , çaydı meyveydi derken harika bir akşam geçirmiş olduk hep beraber.

Herşey harikaydı. Eline emeğine sağlık Şirin yenge

2 yorum:

  1. ngürlü1/5/13 02:32

    fotolar şahane.. bize yaptığın iltifatlar esas düşman çatlatır bunlar nasıl gelin görümce diyecekler :))

    YanıtlaSil
  2. Ben gördüğümü söylerim hep tatlım. Güzel gördüm güzel söyledim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...