30 Nisan 2013

Buğra'nın ilk saç kesimi


24,03,2013
Buğra'nın saçları çok uzamışdı. Her ne kadar bu bizim çok hoşumuza gidiyor olsa da Buğra için sıkıntı yaratıyordu. Bu nedenle sonunda kestirmeye karar verdik. Kestirecektik ama kısacık değil, sadece rahatlatacak ve gözlerinin önü açılacak kadar :)

Gitmişken Begüm'ün ikinci saç kesimini de yaptıralım dedik. Saçları çok kırılmışve taranması zorlaşmıştı. 





Bu hallerini çok özlüyoruz ama şimdi



Koltuğa oturmak istemedi, bu nedenle benim kucağımda otururken yapıldı saç kesimi. Tabi benim de onun da üst baş battı.


İlkin çok rahatsız oldu ama telefondu , oyundu derken kesti abisi sağolsun. İlk kesimi bana yine uzun geldiği için biraz daha kısaltmasını istedim abisinden fakat bu sefer de, bu kadar kısa olması Orhan'nın pek hoşuna gitmedi. Netice de oğlum çok rahatladı. Bizim, onun bu haline alışmamız bir hafta sürsü. Sonuç; şimdi yine bayaa uzadı.


Begüm'ün de saçlarını aynı anda kestiler. Yıkanırken biraz huysuzlandı ama sonrasında sakinleşti.


Küçük hanımın başında 3 kişi durdu. Bana bile bu hizmeti göstermediler bunca yıllık kuaförüm olmasına rağmen :)


Hasan sağolsun her zaman ki gibi ustalığını gösterdi



Veeee tatatataaaam güzellik huzurlarınızda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...