30 Nisan 2013

Biri gaza fena bastı :)


EGE BEBEĞİ ZİYARETİMİZ

Özge benim ikinci kız kardeşim sayılır. O da bebişini dünyaya getirdi ve ismini Ege koydu. Geçtiğimiz hafta sonu, 23 Nisan dolayısı ile Semoşun da buraya gelmiş olmasını fırsat bilip, hemen bebek görmeye gittik . Allah analı-babalı büyütmeyi nasip etsin çok yakışıklı bir prens.





Buğra her zaman ki gibi bebeklere olan zaafını yenemiyor, öpüp kokluyor Ege bebeği


Güzellerim benim

HAFTA SONU GEZİNTİSİ


Hafta sonu gezintisi




Mado da oturalım dedik biraz. Hem çay-dondurma keyfi yaparız, hem de parkında çocuklar oynar ama bizim kız yine buldu mızıklanacak birşeyler


Dondurma canavarı. Her akşam evde dondurma yediği yetmiyormuş gibi bir de dışarıda da saldırıyor dondurmaya :)

3. KEZ HALA OLDUM :)


Eveeet 3. kez hala oldum. Bade bebek sonunda geldi, katıldı aramıza. Hoş geldin, sefalar getirdin küçük prensesim. İlki esmerdi, ikincisi sapsarı, bu küçük hanım da kumral :)



AFYON'A GİDİYORUZ



Orhan iş için 1 haftalığına şehir dışında olacaktı. Güzergahı da uyunca, geçerken bizi de Afyon'a bıraktı. Önce  Bandırma'ya uğramamız gerekti. Orhan orda 2 saat kadar işlerini halletmek için yanımızdan ayrılınca, biz de çocuklarla önce yemek yedik, ardından parkta oynayarak vakit geçirdik babamız dönene kadar.
Artık kardeşinin herşeyiyle ilgileniyor. Gözü hep kardeşinin üstünde. Park da bile o oynatıyor.


Ömre bedellerim




Feribot keyfi


Begüm martıları açma ve poğaça ile beslerken


Buğra şaşkındı biraz bu yolculukta. Korktu bile diyebilirim



BEGÜM BEBEĞİ ZİYARETİMİZ

Sonunda Begüm bebeği görmeye gidebildik. Zahit arkadaşımızın 2. kızı oluyor minik prenses. İlk kızı Ela Su hanım



Elasu, Begüm ve Buğra

DORUK PAŞAYI ZİYARETİMİZ

Canım arkadaşım Figen'ciğime bebek görmeye gittik bu kez. Öyle tatlı, öyle yakışıklı ki maşallah, sübhanallah Doruk. Kucağımdan indiresim gelmedi.




Prensesim


Buğra ve Ali abisi

AFYON KAÇAMAĞINDAN KARELER







Bundan sonra ki 5 foto Begüm'e ait. Haberim bile yoktu makinayı boşaltana kadar. Aferin kızıma, harika fotolar çekmiş :)







GÜZEL BADE İÇİN TOPLANDIK
Şule doğum yapıp eve döndükten sonra,Semoşun da Afyon'dan Bade prensesi görmek için hafta sonu atlayıp gelmesini fırsat bilip, bir araya geldik.



Zamane çocukları


Bade prenses ve küçük halası



Buğra, Baran ve Begüm'den baloncuk gösterisi


Sabahın altısında uyanıp benden süt isteyen oğluşum, sütü ısıtıp getirene kadar yerde yatak örtüsünün üzerinde yeniden uyuyakalmış.


 Şule doğuma gidince, kızları bir gün onun ablasına, bir günde bana bıraktılar. Buğra ve Öykü birbirlerini çok seviyorlar ama pek de fazla anlaşamıyorlar, oyun ve oyuncak konusunda. İşte yukarda ki foto da Buğra yine ağlıyor


Altın kızım benim


Annem 2 hafta önce memlekete gitti. Gideceği gün çocuklara doymak için öğle saatlerinde geldi bana. Çocuklar uyandıklarında salonun ortasında piknik istediler. İşte mini pikniğimizden kareler.


Bu sarımsak turşusunu Afyon'dan aldım. Küçük bir kavanoz. Piknik yaparken çıkardım yerim diye ama nerdeeee. Bizim paşa bir tanesinin tadına bakıp çok beğenince yedirmedi bana bir daha. Koca kavanozdan iki tane yiyebildim. 2 günde bitirdi bütün turşuyu



Kızımla neredeyse her hafta sonu tiyatroya gittik son aylarda


Ocak ayından kalma 2 foto. Yayınlamadan geçemedim. Öyle tatlılar ki meleklerim benim.



Eveeeeet gelelim zurnanın zırt dediği yere. Neredeyse 2 aydır doğru dürüst yazamadım. Nedeni ; 1.'si yazma hevesim kaçmıştı 2.'si yazmaktan ziyade yaşamam gereken bir yoğunluğun içine girmem oldu 3.'sü hastalıklar, ziyaretler, günlük telaşeler ve 4.'sü ve en önemlisi ise 2 haftadır laptopumun olmaması. Şarj yuvası bozulduğu için kullanılmaz halde bekliyor caanım laptopum.

İnşallah kısa zaman da hallederiz de bende eskisi gibi yazmaya devam edebilirim. Şu anda da Orhan'ın laptopundan yazıyorum. Akşamları eve getiriyor ama işleriyle uğraştığı için alamıyordum. Şu anda herkes uyuduğu için yazabiliyorum. Ben de topluca yazayım dedim.

Bir de kayınvalidem ayağından ameliyat oldu 2 gün önce. Ben de kalmasını istedim. Şu an bizimle, çocuklar allahtan zorluk çıkarmıyorlar babaannelerine de rahat rahat dinlenebiliyor. Begüm ara sıra kitap okutturuyor babaannesine. Hatta bugün okuma yazma kitabından çalıştılar biraz. Babaannesine sen bilmezswin deyip bana sesleniyor. Ben de kızım babaannen ilk okul öğretmeniydi. O ne derse onu yap dedim. Babaannesinin öğretmen olduğunu bilmiyordu tabi yavrum. Emekli olduğu için artık normaldir.

Bizde 2013 hızlı başladı. Hele ki şu son 2 aydır bir yoğunluktur gidiyor. Gezmeler, tozmalar, ziyaretler, bebek görmeler, arkadaşlarla sabahlamalar, hastalıklar vs. vs....

Rabbim bugünlerimizi aratmasın inşallah

4 yorum:

  1. Hoşgeldiniz çok uzun zaman oldu ama güzel bir post bol resimli ,gezmeli en çokta bebek ziyareti ohh ne güzel.Begüm cümün kardeşine göz kulak olması çok hoşuma gidiyor maşşalah ikiside çok tatlılar.Babaannenize de geçmiş olsun Allah bu günlerimizi aratmasın hep güzel yoğunluklar olsun hayatımızda öpüyorum çok:)

    YanıtlaSil
  2. Ada ve biz çok teşekkür ederim güzel yorum ve dileklerin için. Bir süredir yazmaktansa yaşamayı tercih etmiştim. İyi de oldu.

    YanıtlaSil
  3. ben buğrenın o turşuyu yemesinde kaldım desem:)maşallah şifa olsun ona.yeni bebeklere hayırlı,sağlıklı ömürler kayınvalidene de geçmiş olsun selmacım.

    YanıtlaSil
  4. Bigocum valla ben de şaştım bu kerataya. Kendim için getirmiştim halbu ki o sarımsak turşusunu, nasip onaymış :) ayrıca çok teşekkür ederim tatlım güzel dileklerin için

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...