20 Mart 2013

Buğra'nın yoğurt saldırısı

Yarım saat önce gerçekleşti bu anlatacaklarım. Çamaşır asmaya başladım. Bu arada Buğra'dan ses çıkmayınca şüphelendim ama şu çamaşırları asayım öyle bakarım dedim. Bunu kendime dememin akabinde Begüm geldi yanıma ve ''anne inanamazsııın, Buğra her tarafına yoğurt maskesi yapmış'' dedi . Mutfağa koştum hemen. Bey efendi gayet pişkin bir şekilde emmeeeee / yani; anneee) dedi bana gülerek. Buğra ne yaptın oğlum böyle diye sitem edecek oldum. Yoğurtlu elleriyle yanağımı sevdi, yine emme diyerek. Kızmayayım diye yapıyor tabi bunu. 

Karnın mı acıktı senin dedim, hıhııı dedi. Yoğurt mu yemek istedin dedim hıhıııı dedi. E oğlum söyleseydin ben sana kaseyle verirdim dedim, a aaaaa dedi. Buzdolabından yoğurdu, çekmeceden kaşığı kaptığı gibi dalmış yoğurt kovasına. Üst-baş, yerler, masanın üstü, tezgah, sandalyeler neresi olursa bulaştırmış. Offff offf be hayta. Napıcam ben senle :)










Ya ben iki dakika facebook'a yoğurtla yaptıklarını yazana kadar adam arkamdan yine mutfağa girmiş ve diğer yoğurt kovasını kaptığı gibi masanın üstüne kurulup yemeye başlamış. Daha dün alınmış bu yoğurt kovasını üşenmeyip açmış birde. Allah'ım beni mi sınıyorsun bugün ! hala bağırmadım helal olsun bana :)


Bu akşamı Nursen'ler de tamamladık. Üstümde ki stresi bir nebze de olsa attım. Bu gün sonlansın artık :)

6 yorum:

  1. Güzelliğini yoğurda borçlu paşa

    YanıtlaSil
  2. eyvah eyvah, Buğra saldırılara doyamıyor.. en son nutellada kalmıştık biz:)

    YanıtlaSil
  3. harikasınızzz,
    Buğra,kendi kendine yeme çalışması yapmış ve başarılı olmuşaferin ona,takdire değer.Ama tabi bu manzaraya katlanıp kızmayan annesinede bravo.

    YanıtlaSil
  4. Küçük mucizem; doğru diyosun galiba :)

    YanıtlaSil
  5. Delişim, bir de bu sabahı oku sen. Yumurtayla saldırdı kerata :)

    YanıtlaSil
  6. Güzellikler dünyası; Buğra 8 aydır kendi yer herşeyi. Eğer elinden kaşığı almaya çalışırsan da ben yedireyim diye, fırlatır kaiığı kalkar masadan. Kendi kendine yemeyi çoktan öğrendi, öğrendi de öğrenmesemiydi acaba diyorum böyle durumlarda :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...