20 Mart 2013

Buğra'nın üçüncü saldırısı yumurtayla oldu :)

Eveeeeet gelelim Buğra'nın üçüncü saldırısına. Bu sefer fotoğraf yok :) nedenini şöyle anlatayım; sabah anneyi uyandırmaya gerek duymayan Begüm ve Buğra kardeşler, kendilerince annelerine süpriz yapmak isterler. Begüm hanım mutfakta kahvaltı masasını hazırlar, Buğra bey ise boyundan büyük işlere kalkışır. Ne mi ! sucuklu yumurta yapmaaaak :) ( güldüğüme bakmayın siz ) sandalye yardımıyla mutfak tezgahına çıkar ve üst dolaptaki tavayı alır. Buzdolabından yumurta ve sucuğu alır. Tavayı ocağın üstüne koyar. Sucuğu, bildiğin ambalajıyla bütün bir şekilde tavanın içine atar. Mutfak tezgahına çıkardığı yumurtaların (7 adet yumurta çıkarmış ) dördünü güzelce kırar. Kırar kırmaya da tava yerine tezgah, sandalye, yerler halı, yani tava haricinde her yeri yumurtaya bular. üstünü başını anlatmayayım zaten. Baktı yumurta yere aktı bari kabuklarını tavaya koyayım der ve ekler. Şükür allahıma ki altını yakmaya çalışmamış. Sonra iki kardeş anne gel bak sana süprizimiz var diyerek beni uyandırıp mutfağa götürürler. Ben gördüğüm manzara karşısında aman allahım derim. Bunu duyan Begüm ''hepsini senin için hazırladık''der. Benim, aman allahım ifademi, bana kahvaltı hazırladıkları için sevinçten söylediğimi zanneden kızıma kıyamam ve çok şekersiniz, çok tatlısınız, sizi çok seviyorum diyerek dıştan gülerken, içten ağlar bir durumda bulurum kendimi. Begüm kız ''tehlikeli olduğunu bildiğim için altını yakmasına izin vermedim tavanın ''der Buğra'ya. Aferin kızım derim. Buğra beni gülerken görünce harika bir iş yaptığını düşünerek sevinç çığlıkları atar, ablası da ona eşlik eder.

Ben; keşke yumurtaları kırma kısmını bana bıraksaydınız kızım dedim. O da Buğra kendi yapmak istedi anne dedi. Bütün bu olanlara tüm tepkim budur. Ben kendimden korkar oldum. Nedir bu olumlu yaklaşım hali bende ki vallahi bende anlamadım. Fotoğraf makinesinin şarjının olmaması ve her tarafı kaplayan yumurtanın kurumadan silinmesi nedeniyle bu yazı fotoğrafsız oldu. Öncekileri düşünerek artık siz hayal edin bunu :)

2 yorum:

  1. Bence mutfak kapısını kilitleyip yatın siz... Zira bir başladı mı sonu gelmez mutfak maceralarının...

    YanıtlaSil
  2. çocukların niyeti o kadar masum ki insanın kızası gelmez tabi temizleme işi anneye kalıncada sinir harbi yaşanabilir. yinede ileride hatırlanacak hatırlanınca tebbessüm edeceğiniz anılar olacak :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...