14 Şubat 2013

Sevgili iken biz


7 sene önceydi. Evlendikten sonraki ilk sevgililer günü kutlamamızdı. Senin için hazırlamıştım bu masayı ve sen görünce, hem çok şaşırmış, hemde çok mutlu olmuştun. Yeni yemekler denemeyi çok sevdiğimiz yıllardı. Bu nedenle masada ki her yemeği ilk kez yapmıştım. Biri hariç (borani) hepsini ikimizde çok beğenmiştik.

O zamanlar tabi çocuklarımız yoktu ve bu nedenle birbirimizi mutlu etmekle geçiyordu günlerimiz. Şimdi gül kokulu miniklerimiz var. Onları mutlu ettikçe bizde mutlu olur hale geldik. Artık birbirimiz için pek bir şey yapamasak da, bugüne kadar yapmış olduğumuz en güzel şeyin tadına her gün yeniden ve yeniden varıyor.

Öncelikle; bana bu değerli eşi ve çocuklarımı verdiği içi binlerce şükürler olsun rabbime.  Bana, yeryüzünde görebileceğim iyilik timsali insalardan birini eş olarak nasip ettiği için ayrıca şükürler olsun.

Sen hep kendi kendine dermişsin ya aşkım; beni ben olduğum için ve beni benden çok sevecek birini bulursam evlenirim diye. İşte ben seni senden değil herkesten çok seviyorum. Sen yine bana bazen dersin ya; beni benden çok sevdiğini bildiğim için seni çok seviyorum.

İlk sevgiler günü kutlamamızın ardından, bir daha kutlamamaya karar vermiştik. Çünkü evliydik ve çocukluyduk. Evlilik yıl dönümümüz vardı ve biz sevgili olmanın ötesine geçmiştik. Ama içimden geldi ve satırları yazmak istedim senin için. Seni ne kadar çok sevdiğimi hatırlatmak ve ileri ki yıllara bir not düşmüş olmak istedim.

Seni çok seviyorum sevgilim,

12 yorum:

  1. allah mutluluğunuzu daim etsin. sofra harika gözüküyor :) eşimde 7 yıl önce bana bugün evlenme teklifi etmişti

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. O zaman senin için çifte mutluluk günü bugün desene :) sizinde mutluluğunuzu daim etsin inşallah

    YanıtlaSil
  3. Ne mutlu..ne güzel..Daim olsun mutlulugunuz ;)

    YanıtlaSil
  4. resimdekini kardeşin sandım önce okuyunca anladım:)
    allah mutluluğunuzu daim etsin selmacım.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl özene bezene hazılamışsın selmacığım ...
    Bir ömür aynı aşkla yaşlanırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  6. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim :) cümlemizin mutluluğu daim olsun inşallah

    YanıtlaSil
  7. Allah mutluluğunuzu daim etsin canım en kötü gününüz böyle olsun çocuklarınızla birlikte...

    YanıtlaSil
  8. Allah mutluluğunuzu daim etsin canım en kötü gününüz böyle olsun çocuklarınızla birlikte...

    YanıtlaSil
  9. Amin kızlar çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. Mutluluğun daim olsun nice güzel 14 şubatlar görürsün inşallah

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim Şerife. Allah razı olsun. Cümlemizin mutluluğu daim olsun inşallah.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...