6 Ocak 2013

35 yıl yolun yarısı















05 Ocak 1978 doğumluyum ben. Bu gün benim doğum günümdü. Dolu dolu 35 yıl su geçti gitti ömrümden. Acısı ile tatlısı ile ömrün yarısını tükettim. 

Alında bugün yani cumartesiydi doğum günüm ama sağolsun sevgili kocam cuma gününü ayın 5'i sanıp herkesi cumaya davet etmiş eve. Bu nedenle cuma gününden kutlamış olduk bu kez :)

Sevgili kocam kar geldiğini görünce palto almış bana sağolsun. Nursen bir ay önce işlemeye başladı beni zaten ''sana bayılacağın bir doğum günü hediyesi aldım''diye diye. Çaydanlık şeklinde kara tahta almış mutfağım için ve çok şık bir elbise. 

Kardeşim şık bir bluz, annem siparişim olan şamdanları ve kayınvalidem o keş hediye etti sağolsun. Gönlüme göre birşeyler almam için :)

Şimdi, biliyorum hediyeler söylenmez ama napiyim çok sevdiğim şeyler geldi bende paylaşmak istedim :)

Aileme ve tüm sevdiklerime yanımda oldukları için çok teşekkür ederim. Rabbim şükürler olsun sana bana böyle güzel bir aile nasip ettiğin için.

8 yorum:

  1. sen çocukları büyüütün selmacım aslında hayat sana yeni başlayacak:)
    doğum günün kutlu olsun nice yaşlara.hediyelerin de çok güzelmiş gerçekten güzel günlerde kullan hepsini.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Doğru diyosun valla büyüttük di mi :) çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. nice yaşlara ben de 11 ocak 1978 doğumluyum :) ömrün 2.yarısı daha eğlenceli doyumlu diye duydum umarım öyledir :))

    YanıtlaSil
  4. Canım doğum günün kutlu olsun bu aralar sizde aynı bizim gibi sürekli parti var ,hediyelerin çok güzel iyi günlerde kullan bize de bekleriz:)

    YanıtlaSil
  5. Anne kaleminden çok teşekkür ederim. Desene oğlak kızlarıyız ikimiz de :) valla umarım dediğin gibi geçer :)

    YanıtlaSil
  6. Ada ve biz çok teşekkür ederim evet heleşükür parti sezonunu kapattım ta ki şubata kadar :)

    YanıtlaSil
  7. sizde doğum günleri hiç bitmiyor Selmam,sürekli bir parti hali..ohh ne güzel ama pek yorucu be canım..Valla senin yerine ben yoruluyorum sanki:)
    Yeni yaşın kutlu mutlu olsun canım,gelecek günlerin bugünlerini aratmasın dilerim;ve sıcacık ailen yanıbaşından hiç eksik olmasın..
    Nice senelere...

    YanıtlaSil
  8. Gönül'cüm canım benim çok teşekkür ederim güzel dileklerine. Vallahi geçen gün annemle konuşuyorduk hangi aylar boş (yani doğum günü olan yok) diye sadece eylül-ekim çıktı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...