4 Aralık 2012

Yine ve yeni bir puzzle






























Yeni bir puzzle, uzun zaman sonra yeniden puzzle :)
Bu sefer ki çok büyük değil diğerleri gibi. Daha önce yaptığım ve evimin duvarlarını süsleyen puzzlelardan biri 6000, diğeri 5000 parça idi. Bu ise 2000 parça. Mutfağa asmayı planladığım için küçük olması gerekiyordu.

Bir haftadır ortalarda olmamamın sebebi budur işte :) Beni inanılmaz rahatlatan bir şeydir puzzle yapmak. Şimdiye kadar birçok puzzle yaptım ama çoğu hediye idi. Yani başkalarına hediye ettim. Bu kendim için yaptığım 3. puzzle.

Duvarlara küçük küçük şeyler asmayı pek sevmem ben. Bu yüzden olabildiğince büyük olması tercihim her zaman.

20 gün içerisinde bitirip, çerçeveletip asmam lazım. Malum Buğra'nın doğum gününe az kaldı. Bir yandan doğum günü hazırlıkları, bir yandan yılbaşı hazırlıkları, bir yandan evde ufak tefek dekoratif değişiklikler, bir yandan da puzzle.

Bunların hepsine zaman ayırmak zor oluyor, günlük yapılacaklar arasında ama kendime zaman yaratabiliyorum. Nasıl mı uykumdan çalarak :)

4 yorum:

  1. aa ne güzel...ben hiç bu kadar büyük puzzle yapmadım..bişi sorcam,siz halının üstüne yapıyorsunuz anladığım kadarıyla..bitince onları alttan yapıştırıp nasıl çerçeveletiyorsunuz onu merak ettim..ben de daha ufak çapta bir puzzle ile başlayabilirim sanırsam,sonra da çerçeveletip asmayı düşündüm,sizi görünce ilham geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında normalde kendi ölçülerinde karton kestirip üstüne yapıyoruz. Yapıp bitirdikten sonra kendi yapıştırıcısı ile üstünden yapıştırıyorsun. Süngerli ayakkabı boyaları bar ya onlar gibi bişey bunun yapıştırıcısı. Üzerine bolca sürüyorsun kuruyunca işlem tamamdır. Ben bu sefer karton kestirmeye fırsat bulamadığım için halının üstünde yaptım. Bitince sevgili kocam bütün puzzle'ı kartonun üstüne geçirecek :) ardından çerçeveletmek kalıyor, o kadar.

    Eğer hiç yapmadıysan 100-150 lik bir puzzle dene. Keyif alırsan daha büyüklerine geçersin.

    YanıtlaSil
  3. benim yerim olsa hiç affetmem, ha bire puzzle yaparım.
    bir tane 500 lük yaptım, salon masasını işgal ettim bir süre. bitirdikten sonra eve temizliğe gelen teyze düşürmüş toplayıp kutunun içine koymuştu. eminim parçaları da eksilmiştir.

    YanıtlaSil
  4. aaaa onca emek, yazık olmuş bozulmasına.

    Ben kütüphane de yapıyorum. Çocukların buraya girmesi zaten yasak. Sigara içiliyor çünkü bu oda da. Ama acayip loş bir ışığı var. Gözüm kör olacak bakmaktan. Yinede keyifli şey şu puzzle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...