27 Aralık 2012

Depresyondayım unutulmadım :)

Evet cuma günü sonunda psikiyatra gittim. Önce Orhan anlattı bende 1,5 senedir süregelen değişiklikleri, ardından doktor Orhan'ı dışarı çıkardı ve benimle yalnız konuştu. Konuşma sonucunda o da benim gibi depresyonda olduğuma karar verdi ve bana sabah ve akşam almam için iki ayrı ilaç verdi. Sabah olan sakinleştirip, direnç veriyor. Akşam olan ise uykumu getirmek için özellikle.

Ardından bayılmalarım için bir EKG çektirmemi, ayrıca kalpte ritim bozukluğu olabilme ihtimaline karşıda Siyami Ersek hastanesine gidip kalp ritmimi ölçen bir cihaz takılmasını, bunu 24 saat vücudumda taşıyacağımı ve ertesi günü hastaneye gidip çıkarttırıp, dökümlerini alıp ona götürmemi istedi. Şu ekledi bir de; EKG sonucuna göre kalp ritmimi ölçecek cihaza gerek olup olmayacağına kesin karar verecek.

Bayılmalarımın psikolojik değil de, biyolojik faktörlerden olabileceğini düşünüyor ama bana sorarsanız tamamen psikolojik.

Neyse yaptırıcaz elbet ne istiyorsa. Temiz raporunu alıyım da içim rahat etsin en nihayetinde.

Cuma akşamından beri düzenli kullanıyorum ilaçlarımı, bir kere akşam ilacımı almayı atladım ama çokta farketmedi. Asıl etkiyi 3 haftalık düzenli kullanımdan sonra göreceğimi söyledi zaten doktorum.

Değişiklik oldu mu derseniz acayip hemde :) sinirleri alınmış, tepsileri neredeyse sıfıra indirilmiş ama enerjisi yükselmiş bir moddayım. Orhan çok şaşırıyor. Özellikle çocukların çok zor olduğu bir dönem geçiriyoruz. Benim sinirlerimin bu kadar yıpranıp, patlama noktasına gelmesinin asıl nedeni de çocuklarla hayatın günden güne daha ağırlaşması idi. Tabi bir sürü başka günlük hayata dair şey var temelinde.

Cumadan beri evde lokum gibi bir anne var öyle söyleyebilirim :) Örneğin dün akşam tam 3 saat çocukları uyutmakla uğraştım. Hem de hiç gık bile etmeden. Uyuduklarında saat gece 12 :15'di gerisini siz düşünün :)
Orhan; şu ilaçtan bende mi alsam bir tane ne dedi diyebilirim :)

Gün içinde ki bütün işleri normal zaman da hallettiğimden daha sakin ve daha hızlı hallediyorum. En önemlisi de bayaa bir gamsızlaşıyor insan. Örneğin; 2 gün sonra doğum günü partisi vericem evde ve konseptin yarısı eksik hala, üstüne ev temizlenecek, kurabiyeler ve pasta da bana ait bu sene ve hala oğluma ne giydiricem bilmiyorum. Hallederiiiiz modundayım anlayacağınız :)

Rabbim başka dert göstermesin. Şu an kocam mutlu, çocuklar mutlu, evde bağıran çağıran bir anne yok ve en önemlisi keyifli oyunlarla dolu günlerimize geri döndük.

Önüm de üç kutlama var ; 29'u Buğra'nın doğum günü partisi, 31'i yıl başı ve 5'i benim doğum günüm daha ne isterim bu yoğunluğun için de di mi :)

Ayrıca evde ki istediğim değişikleri bitiremedim, zamana bıraktım.

Mutlumuyum evet evet mutluyum, yorgunmuyum hemde çoook, şikayetçimiyim hayır,eğleniyormuyum artık evet :)

Gerisi hikaye. Rabbim sağlık sıhhat versin. Bu günlerimizi aratmasın inşallah

7 yorum:

  1. yeni nesil anksiyete ilaçlarının yan etkileri yok denecek kadar az ben de arada kullansam diye düşünüyorum. ama benim asıl sorunun mens öncesi asabiyet, yok mudur çaresi yaa, terör estiriyorum evde :(

    YanıtlaSil
  2. uzun zamnadır takip ediyorum blogunuzu , bunları okumak beni çok ama çok mutlu etti. şu ilaçların adı ne demiştniz :) bende mi alsam,bu ara hakikaten çok ihtiyacım var:(

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun mutlu olmana çok sevindim bazen hepimizde böyle durumlar olabiliyor....
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. vallahi şu an bende bir psikiyatriste gitsem sanırım banada o ilaçlardan verir.Rüzgara karşı oldukça sakin kendime ve eşime karşı oldukça asabi tavırlar içindeyim.:) uykusuzluk ve rüzgarın 1 aydır geçmeyen ateşi ve öksürüğü benide mahvetti.

    YanıtlaSil
  5. iyi ve mutlu olmana çok sevindim canım rabbim huzurunuzu daim etsin inş.

    YanıtlaSil
  6. Gecmis olsun , ins daha da saglikli super bir anne olursun. Hicbirsey icin kendini kasma, hersey hal olur. Sevgiler bizdenn.

    YanıtlaSil
  7. Ne çok anne aynı durumdaymışız meğer. Zamanla çözülür hepsi gider, elde yaşlılık ve yaşanmışlık kalır. Bu nedenle saldım çayıra şu hayatı :) Bütün dilek ve temennilerinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...