21 Aralık 2012

Aralık böyle başladı ( Yeni yıl ağacımızı kurduk ve kartondan, el ve ayak izlerimizle geyik yaptık)




Dün yaptık bu aktiviteyi kızımla beraber. Kartona hepimizin el ve ayak izlerini çizip, kestik. Sonra çift taraflı bant ile onları birbirine yapıştırıp yılbaşı geyiklerimizi oluşturmuş olduk. Son hali bu değil aslında. Simlerle süsledik. Astıktan sonra fotoğraflayıp yayınlayacağım. Şunu söyleyebilirim, çocuklar acayip zevk aldılar bunları yaparken. Ben de tabi. Hazır içime yeni yıl ruhu kaçmışken tadını çıkartıyorum bu günlerin.


Yazı yazmaya çok merak sardı bu aralar. Bu nedenle bu yazı tahtası çok işime yarar oldu bu günlerde


Salı akşamı kurduk nihayet ağacımızı. Bu kadar gecikmemizin nedeni, Buğra'nın doğum günü patisi için gün kararlaştırmakta zorlanmış olmamız. Doğum günü 27 Aralık ama ya 22'si ya 29'u yapacaktık. Davetlilere göre ayarlamaya çalıyorduk kendimizi. Sonunda tarih belli oldu 29'u, e bende artık kurayım bari dedim. 22'si olsaydı, doğum gününden sonra kuracaktım. Kısmet :)


Begüm alışık bu keyfe ama Buğra'nın ilk ağaç süslemesi diyebiliriz. Çok ama çok eğlendiler. Öyle heyecanlıydılar ki. Onları seyretmek bile yetiyor insana mutlu olması için




Süslere bakabilirmiyiz anne dedi Begüm, bende tabi boşaltın gitsin dedim :)


 Geçen hafta dostlarımız bizdeydi, bu minik prensesi en son gördüğümde 3 aylıktı, şimdi 1,5 yaşında olmuş bile. Zaman su gibi akıyor dedikleri bu işte


Hayatımın erkeği,ömür törpüm benim :)



Onların birbirlerine olan sevgilerine söz yetmez, kelime yetmez. Bakışları, sevişleri başka birbirlerini. İşte kardeş olmak bu yüzden önemli. Hep derim; bu dünyada herkese bir kardeş lazım. Onun sevgisi herşeyden başkadır çünkü



Yani, şimdi biz geçen hafta sıvadık kolları yeni yıl kurabiyelerimizi yaptık. Yaptık tamam da ya bir pişmiş halinin fotosunu çekeyim di mi ! yoook , yiyeceğiz anne diyerek aldılar, fırsat vermediler ve 2 günde 2 kardeş bütün tepsiyi yiyip bitirdiler. Neyse hafta sonu zaten doğum günü için yapacaktım kurabiye, yeni yıl içinde yaparız yine bir tepsi.





Gülüşüne kurban olduğum, ne sıcaktır senin sevgin annem böyle. İç ısıtır, yürek tazeler. Nasıl da mutlu oluyorsun beraber yaptığımız şeyler de. Ben sana ölürüm ömrümün en güzeli, ömre bedelim benim.


Sarmaş dolaş


Tel de oyun, zamane çocukları ne yaparsın kardeş :)


Muzuuuur :)


Sevgi pıtırcığım benim, gül yüzlüm. Nasıl da güzel sarılmışsın öyle arkadaşına


Bu daaaa sevgili Hilal'den çok şirin bir hediye bana :) içindekinin de fotosunu çekip koyarım. Harika bir not defteri çantam için. Teşekkürler Hilal'cim :)


Bu da arakçı :) sinmiş köşeye kedi gibi, o kadar insanın etrafında olmasına aldırış etmeden çantamı kurcalıyor, ne arıyorsa artık :)


Hilal'lere davegtliydik aralığın ilk haftası. Sol baştan sırayla, Hilal, Nursen, Ben Oya.


Saçaklı


Ve üzgün

Yoğun başladı bu ay benim için. İyi-kötü bir sürü olay, durum ne arasanız artık.
 Ev de değişiklikler yapıyorum, puzzle'lımı bitirdim 10 gün önce ama anca bu hafta sonu çerçeveletebilicem. Doğum günü hazırlıkları devam ediyor bir yandan. Evet, biliyorum onları da yayınlayacaktım ama inanın vakit yetmiyor. Hem de konsepti tümüyle yayınlamak istiyorum. Bu nedenle ne zaman bilemiyorum.

Kayınvalidem 2 hafta önce ayağını kırdı ve dize kadar alçıya alındı. Sağ eli de zedelendiği için onda da bazı parmaklara atel takıldı. Böyle üzücü bir olay yaşadık ama Allah'ın izniyle iyileşiyor.

Orhan'ın işleri yolunda gidiyor Allah'a şükürler olsun. Her gün dua ediyorum onun için.

Buğra inanılmaz derecede değişti, yemek yemiyor, uyumak ,istemiyor, süt bile içmek istemiyor. Ne söylerseniz tersini yapıyor. İnsanın sinir sistemini bir virüs gibi allak bullak ediyor. Çıldırıp çıldırıp tekrar normale dönüyoruz. Sonumuz hayırlı olur inşallah. Diş mi çıkartıyor artık nedir. Ya da 2 yaş sendromu mu bilinmez. Çekeceğimiz var bu yakışıklının elinden orası kesin.

Şu son 20 gündür, bir sürü başka şeylerle de uğraşıyorum. Çok güzel şeyler. Boya, süsle cinsinden ama onları ayrı bir postla yayınlayacağım. Şu doğum gününü bir atlatayım. Hoş bu sefer fazla kasmadan hazırlanıyorum doğum gününe ama yine de zaman alıyor işte herşey.

Bir de unutkanlık başladı bende şu son bir haftadır. Ben farkında değildim ama annem ve Orhan söyleyince anladım gerçek olduğunu. Yarın saat 3'de doktor randevum var bakalım ne diyecekler. Hayırlısı artık.



10 yorum:

  1. Allah neşenizi bozmasın,evlatlarınızı bağışlasın. yoğun olmak herkesin eline geçmiyor malesef.tadını çıkarın.konsept paylaşımlarını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. Amin cümlemizin inşallah. Aslında konseptin çoğu tamamlansın öyle paylaşayım istiyorum. Bu yüzden geciktirdim.

    YanıtlaSil
  3. Kayinvalidenizin hastaligi icin cok gecmis olsun dileklerimi sunuyorum. Sizin de sagliginizla ilgili guzel haberlerinizi aliriz ins. Aktivitelerinize ba-yil-dim. Kopya cekmek istiyorum :) Allah Cocuklarimizin eksikligini gostermesin, saglik mutluluk dolu gunler gostersin hepsini. Onlar olmasa ne yapariz di mi?
    Bu arada kurabiyelerin pismin halini gormek isterdim. Tchibo dan bende aldim o kurabiye kaliplarindan. Kurabiye pisince yazi kayboluyormu onu merak ettim. Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Özlem merhaba,
    Bütün güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Yok, yazılar kaybolmuyor. Çünkü bu kurabiyeler ne büyüyor, ne küçülüyor. Kalıpla nasıl çıkardıysan, aynı şekil ve boyutta kalıyor. Yazı da aynen çıkıyor. Yarın yine yapıcaz kızımla kurabiyeler, onların pişmiş halini yayınlarım, söz :)

    YanıtlaSil
  5. Amaniinn..nassil bir kurabiyeymis o..tarifini de yazarsin di mi :))

    YanıtlaSil
  6. Tamam yarın söz tarifi de yazarım :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Blog'umda sürprizli bir hediye veriyorum belki katılmak istersiniz :)
    Sevgilerimle,
    http://www.elayzaa.blogspot.com/2012/12/hediye-sephora-auto-bronzer.html

    YanıtlaSil
  8. sizin bu günlerin özetlerini okumak çok keyif veriyor bana, ne güzel şeyler yapıyorsunuz :) günleriniz hep mutlu geçsin, buğranın sendromu da hemencik bitsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Zeynep Şeker teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Anne kaleminden; keyif almanıza sevindim :) ben seviyorum çocuklarla birşeyler paylaşmayı. Tüm dileklerine amin diyorum çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...