11 Kasım 2012

Yine bir doğum günü hazırlığı telaşı :)


Aralık 27 Buğra'nın doğum günü. Oğluşum 2 yaşını dolduracak. Bu sene Winnie the pooh konseptini kullanmaya karar verdim. Hazırlıkların bir kısmını 2 ay önce hazırlamıştım. Daha doğrusu hazır alınacakları yani. Bardak-tabak-peçete-flama kısmını yani. Süsleme, menü, sticker gibi emek gerektiren kısmına şimdi başlıyorum.

Bu sefer pasta da bana ait olacak. Bu nedenle 1 ay önceden başlıyorum ki aksilik çıkmasın. Her kutlama da farklı bir şeyler yakalamak, farklı bir şeyler yapmak istediğim için, teferruatlı bir araştırmaya koyuldum yine. Çok güzel fikirler buldum netten. Çok şirin hediyeler de tabi. Hediyeler bile konsepte dahil olmalı benim için.

Takıntılı bir insan olduğum için, herşeyin istediğim gibi ilerlemesi ve olması gerekli. Aksilik çıktığı zaman kendime küzerim yoksa :) ve içimden birşey yapmak gelmez ve yarıda bırakırım. Bu nedenle erken başlayıp doğru sonuç almak benim için en uygunu.

Çoook güzel fikirlerim var. Bu sefer büyüklerde eğlenecek :)


6 yorum:

  1. kolay gelsin merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, umarım güzel birşeyler çıkar ortaya

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin umarım her şey istediğiniz kadar güzel ve hoş olur :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Oğluna şimdiden sağlıklı uzun ömür diliyorum.
    Yardıma ihtiyacın olursa bende buradayım :)

    YanıtlaSil
  6. Senanın annesi teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...