27 Kasım 2012

Yapasım var


Yeni yıl geliyor ya, ondan bende ki değişme değiştirme telaşı. Önce evle oynamaya başladım, sonra blogda yaptım değişiklik, şimdi kendimle uğraşasım var.

Mesela saç rengimi falan değiştirsem, yahut eyeliner kullanmaya başlasam eskisi gibi. Tırnaklara da protez mi yaptırsam. Nedir bende ki bu değişim isteği yarabbim.

Dün doktora gittim. Yaraların iyileşmeye başladığını, ilaca artık gerek olmadığını, hiç bir şeyi kafama takmamamı  ve kremleri sürmeye devam etmemi söyledi. Uyuyamadığımı söylediğim için de bir uyku ilacı yazdı. 3 hafta da etkisini anca gösterirmiş. Bakalım ne olacak sonum.

Şu aralar gayet iyiyim. Annem 1 haftadır bende. Çocuklarla tamamen neredeyse o ilgileniyor. Mesela bugün 11:30'da uyandım. Ama sabah 6 idi uyuyabilmem. Bir de annem yokken bu saatler de yatıp 9 gibi uyandığımı düşününce nasıl sinirli ve yorgun başladığımı daha iyi anlıyorum güne.

Uyku herşey insan hayatında. Hiçbir zaman erken yatan biri olmadım ama en geç 1-2 de uyurdum. Sabahı görmezdim yani. Neyse bunu da düzene soktuk mu tadından yenmez işte o zaman günler.

Çocuklar sıkılmasın diye her gün bir aktivite yaptırıyorum onlara. Dün de el ve ayak izlerimizle geyik kafası yaptık. Bitsin, fotosunu öyle koyucam.

Hazır annem burada, hava güzelken aylardır gitmediğim şu salı pazarını bir ziyaret edeyim bakalım :)

3 yorum:

  1. Ne kadar kolaylaştırıyo di mi insanın hayatını anane ya da babanne, çok özeniyorum yakın olanlara, bizim mesafemiz çok uzun :(
    Ara ara nefes aldırmalı birileri annelere, derin derin nefes aldırmalı hem de, şükür yarabbi dedirtmeli ;)
    Sevimdim yaralarının geçmesine, daha daha iyi ol inşallah...
    Sevgiler (Değişim iyidir, her daim!)

    YanıtlaSil
  2. valla selma abla bazen banada bilhassa kış geldiğinde senin hesap olurum sürekli sinirli olurum ve sürekli değiştirmek isterim bişeyleri hayat çok zor değişime bencede öncelikle kendinde başla ha bişeye ihtiyacın olduğundan değilde kendini daha iyi hissetmen için bu gerçekten şart bazen mesela saç fikri çok güzel yaptır şöyle bi röfle falan yada ne bileyim kızıl sana yakışır.sen iyi olki etrafındaki herkezde iyi olsun bence insan önce kendine özen göstermeli zaten sonra çevresi otomatik man güzelleşiyor.görüceksin...

    YanıtlaSil
  3. Esen Can teşekkür ederim. Bence de iyidir :)

    Kuzen'cim evet aynen sana katılıyorum. Önce can sonra canan meselesi olmalı biz annelerin ki :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...