7 Kasım 2012

Temmuz, Ağustos, Eylül

Şule'nin doğum günü




Bu ikili sarılıp öpüşmeden duramıyor






Oğluşum bitiyorum sana

Zeynep Betül bizde



Kuzenlere yeni ev görme ziyareti
Ramazan dolayısı ile bahçede hazırlanmış mükemmel bir iftar masası ve diğer yandan dumanı tüten mangal. Çok keyifli bir gündü.






Ev halleri



Kızımın anneannesi ile beraber annesi için elleriyle topladığı böğürtlenler


Babaannede iftardayız




Yemeğimi kendim yerim inatlarının son bulduğu nokta




Güzelliği ile büyüleyen prenses


Ramazan bayramı kayınvalidemlerde buluşma





Kardeş kardeş



Kayınvalidemlerdeyiz








Kuduruk kardeşler :)





Kuzenle oynamaya gittik, önce evde, ardından bahçede bisiklet turunda









Alışveriş ve eğlence
En çok eğlenenimiz de hep Begüm'dür nedense :)












Mor gözlüm
Uyurken yataktan düşmüş ve gözü morarmıştı bebeğimin. Bunun keyifsizliğini unutturmak için kum boyama almıştım ona.



Kayınvalidemler, Sinop'dan gelen sevdiklerimiz ve Nursen'ler hep beraber piknik de, mangal keyfinde














Baran'ın 2 yaş doğum günü partisi









Basket canavarı


En iyi arkadaşımın düğünü ve ilk nikah şahitliğim


Ramazan dı, bayram dı, tatil di, telaşeler di derken son 3-4 ay blogu bayaa bir savsakladım. Geriye dönüş gibi oldu ama karışık bir şekilde de bunları not etmeden duramazdım :)

6 yorum:

  1. tadınız bozulmasın ne güzel günler geçirmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  2. çok zaman geçmiş gibi :) nostalji oldu çok güzeldi hepsi

    YanıtlaSil
  3. Annekaleminden ; teşekkür ederim, amiiiin :)

    YanıtlaSil
  4. Nursen bana da sanki epeyi zaman geçmiş gibi geldi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...