17 Kasım 2012

Sinema günleri


Geçen hafta cumartesi akşamı Nursen'le Evim Sensin filmini izlemeye gittik sinemaya. Bu sonbaharın sinema sezonunu açmış olduk böylelikle. Bu fil için uyarlama falan deniliyordu ama değil bildiğin birebir kopya. Bir kore filminden araklama. Orjinal filmin adı a moment to remember. Sözün özü araklama falan ama genel manada güzel yapılmış. Fahriye Evcen'in rolü abartılmış bence. 

Netice de biz ağlamaya gittik ve bildiğin salya-sümük ağlayarak çıktık. Bir ara arka koltuklardan hıçkırık sesleri falan geliyordu. Ne beklendiğine bağlı filmden. 


Sezonun ikinci sinema ziyafetini ise bu akşam sevgili ile yaptık kendimize. Twilight serisini tekrar tekrar izledim bu güne kadar. Acayip keyif aldığım ve mutlu olduğum filmlerden biridir bu seri. Her tür film izlerim.Acayip deli bir film koleksiyonumuzda vardır evde. Sevgili de benim gibidir. Aynı kafadan olunca filme doyamıyor insan.

Bu akşam kayınvalidem geldi, o baktı çocuklara sağolsun. BU son bölümüymüş serinin.  Üzülmedim derem yalan olur ama fazla uzatılınca da çok sıkılırım ben. Tadında bitirdiler sözün özü. Film şahane gitmek isteyenlere ve bu tarz film sevenlere şiddetle öneririm. Rahatlamış ve ağzım kulaklarımda çıktım sinemadan :) halada gülüyorum.

Hastalık bahane hayat şahane diyerek sonlandırıyorum bu yazımı da.Sevgiler :)

Not : Oğluşum klavyeden 7-8 harfi çıkardığı için yazmakta çok zorlanıyorum. Eksik-gedik yazdıysam kuru bakmayın lütfen.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...