11 Kasım 2012

Resim sergisi


En çok sevdiği şey resim yapmaktır. Başına oturup uzun vakitler geçirdiği en önemli aktivitesi budur onun. Oyuncakları ile 3-5 dakikadan fazla oynamaz. Asıl sevdiği kitaplar ve resimlerdir.

Hatırlıyorum da şimdi; bebekken, bu kız kitaplardan nefret ediyor, 2 satırı bile okutmuyor bize diye yakınırdım. Benden de kaynaklanıyor aslında şimdi ki durumu. İnat etmiş, sevmemesine rağmen, 2 satır olsa bile her gece kitap okurdum ona. Şimdi ise uyumak üzere iken okuttuğu kitapların sayısı 4-5 oldu. Her gece yatmadan en az bu kadar okutuyor. Asla şikayetçi değilim. Ben istedim böyle kitap seven bir çocuk olmasını. Çünkü ben hayatım boyunca kitap okumaktan nefret ettim. Çok kitap biriktiririm. O ayrı bir şey benim için ama okumaya gelince mümkün olduğunca sallarım.

Benim gibi olmasın diye uğraştım ve emek verdim. Bugün bunun karşılığını alabiliyor olmak çok mutlu edici.

Resim ise onun tutkusu. İlk parmak boyası, sonra pastel boya, sonra kuru kalem, sulu boya ve keçeli kalemler. Bu sıra ile boyalar ve renklerle tanıştırmıştım onu. Önceleri ben o ne isterse onu çiziyordum, o da boyuyordu. Böylelikle daha kolay oldu. Zamanla boyama ve aktivite kitaplarına geçtik. Şimdi çantasından küçük yazı defteri ve boya kalemleri eksik olmaz. Nereye gidersek gidelim hep yanındadır.

O çok sevdi, ben ondan çok sevdim bu halini.

Buzdolabı resim sergisi yapalım, istermisin dedim. Nasıl olacak anne dedi. Sen 3-4 sayfa farklı farklı konular içeren resimler yap ve bunları buzdolabına asıp sergileyelim dedim. Çok hoşuna gitti ve hemen bu resimleri yaptı. O mutlu, biz ondan mutlu.

Buyrun Begüm'ün buzdolabı resim sergisine :)

2 yorum:

  1. ben bır dosya yaptım kızım ıcın resımlerını orada bırıktıryorum tabıı cok fazla onların resımlerı ama bırseyler tasarlayıp anlattıgı resımlerı ozellıkle saklıyorum tarıhı atmayı unutma:)

    YanıtlaSil
  2. aaa tarih atmak hiç aklıma gelmemişti. Teşekkür ederim :)bunları geçen hafta yaptı. Artık öyle atarız.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...