24 Kasım 2012

Paylaşıldıkça keyif verenler




































Çarşamba sabahı annem geldi memleketten. Gelirken de bir sürü taze-doğal mamalar getirdi. Teyzemler sağolsun tarhanadan, yoğurda, kanlıca mantarından, köy ekmeklerine kadar miss kokulu mamalar göndermişler.

Biz de kanlıca dedin mi akan kan durur damarda resmen. Deli oluruz. Değerlinin en değerlisidir. Az bulunur, çok sevilir. En güzeli de paylaşıldıkça lezzeti artar sanki.

Bu nedenle hemen perşembe akşamına Hakan'ları ve Nursen'leri davet ettim yemeğe. Annem, biz ve kardeşlerimiz. Masalar kuruldu, mamalar yerleştirildi. Herkesin buyur edilmesi ile şenlik başladı. Çorbadan önce mantara saldırıldı. İlk posta bitti ama ocakta bir yandan ikinci posta közleniyordu. Çorbalar içildi ardından ikinci posta mantar girdi devreye. Arkasından nohut-pilav ikilisi.

Turşuyu teyzem yapmış
Yoğurt köy pazarından falan değil haa, kendi elleri ile sağdıkları sütten yaptıkları halis muhlis ev yoğurdu
Tarhana desen yine onlara ait
vs vs.birsürü mama

Yemekler, sohbetler, çocuklarla danslar, çaylar, meyceler, patlamış mısırlar, bonibonlar :)
Özellikle bu soğuk havalarda evde ve ailenle beraber olmanın tadı başka güzel

Herkese mutlu hafta sonları diliyorum :)

7 yorum:

  1. ama ben kıskanıyorum..

    YanıtlaSil
  2. Böyle güzel anları sık yaşayabilmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Afiyet bal şeker olsun Selmacığım :)

    YanıtlaSil
  4. Ablasının bi tanesi kıskanma bebeğim sen. Ben senin için de aynı sofraları kurarım. Sen gel yeter ki :) gelmeden haber ver. Ararız teyzemleri kargo ettiririz hepsinden :)

    YanıtlaSil
  5. Senanın annesi amin diyorum güzel dileğine

    İlknur'cum oldu valla desem ayıp mı etmiş olurum :)

    YanıtlaSil
  6. tadı damağımda kaldı :) hepsi çok lezzetliydi karnım doydu çok şükür de aklımdan gitmedi hala :D

    YanıtlaSil
  7. Ah canım benim, kanlıcanın sonunu annenlere gönderdim bir ziyaret et istersen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...