20 Kasım 2012

Mandalina kabuğu


Onun elinden mandalinasını alıp sen soymaya kalkmayacaksın. Gıcık olur. 2 haftadır mandalina sever oldu ama şartı var. Kendi soyacak, kendi temizleyecek öyle yiyecek. Önce bir ısırık atıyor kabuğuna, delince sokuyor elini dişlediği yere ve soymaya başlıyor.

Nasıl tatlı oluyor bu halleri. Kendi işimi kendim yaparım düsturunda bu kerata. Malum anası gibi oğlak burcu. Minneti yok :) Heleki dur yardım edeyim falan dersen, anında elinden atar ve yemez. Onun yiyecekle arasına asla girmemek lazım. Garip ve özel bir huyu var.

Yemek yerken de , eğer sen yedirmeye çalışırsan inatla yemez. Sen hazırla masayı, koy onun da önüne tabağı, zaten önlüğünü almış hazır da bekler giydirmen için :) oturt mama sandalyesine, bırak. Dön sen kendi yemeğini ye, o da kendininkini. Muhatap olma ve asla bulaşma. Yoksa tabağın yüzüne bile bakmaz.

Büyüyorum diyor küçük bey bu hareketleri ile bize. Bakalım ne zamana kadar. Biraz daha büyüyünce ablası gibi yedirtmeye başlarsa kendine hiç şaşırmam ama.

11 yorum:

  1. Yerim onun mandalina soyan minik ellerini :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kiymetlidir o mandalina kabuklari bilirim.Bu yaslarda kendileri soymak istiyorlarda sonraki zamanlarda herseyi bizim yapmamizi istiyorlar yine....Sevgiyle ve dostca kalin,ben de beklerim

    YanıtlaSil
  3. Ne kiymetlidir o mandalina kabuklari bilirim.Bu yaslarda kendileri soymak istiyorlarda sonraki zamanlarda herseyi bizim yapmamizi istiyorlar yine....Sevgiyle ve dostca kalin,ben de beklerim

    YanıtlaSil
  4. kendi kendine yiyorsa ne mutlu size,inşallah ilerde de böyle devam eder:)
    hani bazı çocuklar vardır anne-baba arkasında döner durur ağzına zorla tıkıştırırlar da bir türlü yemezler..
    nazar değmesin sizinkine :)

    YanıtlaSil
  5. Kızlar çok teşekkür ederiz :)

    Eylül harikalar diyarında ; kızım işte biraz o yemeyen gruptan :)

    YanıtlaSil
  6. zamanla geçer umarım:)
    bir dönemleri bir dönemlerini tutmuyordur tabii,zor zanaat ebeveyn olmak ama bir o kadar da eşsiz olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba,sanırım oglunuz 2 yaşlarında ,benım oğlumda öyle de.bu ara bizde mandalınaya sardık,ama ben hep soyup veriyordum .Bu gece soymadan vericem bakalım ne yapacak,sevgiler
    bende beklerim bloguma

    YanıtlaSil
  8. Güzellikler dünyası bizim ki herşeyi kendi yapmak istediği için böyle :)ben kendim yaparımcı o yani :)

    YanıtlaSil
  9. onun o mink ellerini yerim ben :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...