26 Kasım 2012

Liste dediğin kafa bilançosu







































Aralık ayı geliyor, benin kafamda dünya kadar liste uçuşuyor. Evin ufak tefek dekorasyon eksiklikleri tamamlanacak, fotoğraflar bastırılacak, Buğra'nın doğum günü konsepti var daha bitirilmeyen, derin temizlik, örülmesi gerekenler, boyanması-tamir edilmesi gerekenler ...vs.

Bunları halletmek için önümde bir aylık bir zaman var. Yeni yıl hazırlıklarını saymıyorum bile. O başlı başına ayrı bir konu.

Birazdan doktor kontrolüne gideceğim. Bakalım ne durumlar hastalık, onu bir anlayalım.

Ruh halim gayet iyi, keyfim yerinde, sevdiklerimizle geçirdiğimiz vakitler enerji katıyor sanki bana. Dün kahvaltıya Şerife'leri davet etmiştim. Akşama kadar beraberdik. Onda iki, bende iki çocuk. Birbirlerinden sıkılana ve yorulana kadar oynadılar. Hatta bir ara çocukları kocalarla beraber oyun merkezine gönderdik. Bir kaç saat bize kaldı. Annem, Şerife ve ben. Kadın kadına sohbet, muhabbet, en önemlisi ise sakin bir ev ortamı ve elimizde örgüler. Pek seyredilesi, pek keyifli bir gündü hepimiz için.

Elime listemi hazırladım. Doktora gitmek için çıkınca bu listenin de bir kısmını halletmeye çalışacağım. Bakalım ne kadarını :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...