15 Kasım 2012

Korkmalımıyım

Bir hafta önce başlayan, doktorun 15 gün ile 3 ay içerisinde geçer dediği bu ZONA hastalığı geçmeyi, bırakın gerilemeyi ilerlemeye başladı. Vücudumda farklı noktalara yayılıyor. Yanma, kaşıntı tamam da, ağrıya dayanamıyorum. En şiddetli diş ağrısını, insanın, vücudunun sol tarafında hissetmesi ne garip. Vücudun da böyle ağrılar yaşayabileceğini bilmezdim. Kırık, çıkık, incitme ola neyse, yara bu ya, bildiğin yara :(

Neden geçmek yerine ilerliyor, kafaya da takmamaya çalışıyorum ama anlamadım.

Çocuklarla daha  da zor. Rabbim beterinden sakınsın demekten başka bir şey gelmiyor elimden. Acı çekiyor olmak bile acı veriyor ya insana. İşte insan tam bu noktada acıyor kendine

Not : Fotoğraf netten alıntıdır. Bende ki de aynen bu durumda şu anda. Daha fazlasıyla :(

11 yorum:

  1. Ooooo, durum fenaymış gerçekten de :( allah şifa versin tez zamanda...
    Gelmiş geçmiş olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, inşallah demekten başka birşey kalmıyor

    YanıtlaSil
  3. selma lütfen düşünmemeye yani neden geçmediğini düşünmemeye çalış üzerinde düşündükçe acıyı daha çok hissedersin.(tabi burdan konuşöak kolay diybilirsin ama bilimsel gerçek bu yöndeymiş onun için söylemek istedim)
    allah şifa versin umarım en kısa zamanda geçer.

    YanıtlaSil
  4. Sezobigo'cum düşünmüyorum zaten, yani günlük hayatımı etkilemesine izin vermiyorum. Fakat ilacın zamanını falan kaçırınca deli bir ağrı başlıyor işte o zaman çıldırtıyor insanı.Bir de bu hastalık gözlere çok vuruyormuş. Benim gözler zaten ameliyatlı, çok ağrı yapıyor gözlerimde de. Neyse geçicek biliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Selma'cığım ilaçlarını ihmal etme ve relaks be gülüm. Hiç bir şey senden daha değerli değil. Boşver evi , temizliği ,sıkıntıları koy ver gitsin bir süre. her işin başı sağlık tatlım..
    İnşallah en ksıa zamanda sağlığına kavuşur bu yara ve acılardan kurtulursun

    YanıtlaSil
  6. İnşallah İlnur'um, yaa garip olan aman aman dert ettiğim yok hiçbirşeyi. Hatta bu ara gereksiz bir gülümseme bile var yüzümde. Evi falan dekore ediyorum kafama göre. Normal de keyifliyim yani ama acı çekiyor olmak sinir bozuyor insanda :)

    YanıtlaSil
  7. Selmam annem geçen sene zona oldu, çok çok ilerlemişti onunki.. Muhteşem doktorlar neredeyse safrasını alacaklardı meğer zonaymış kadın.. neyse canım çok ağrılı bir dönemdi.. annemi hiç bu kadar düşmüş bulmadım ben.. ki ağrı eşiği çok çok yüksektir... Lütfen ihmal etme ilaçlarını, doktora tekrar git gerekirse.. o dereceye gelmesin inşallah.. ve dua canım çok çok dua..


    Bir de ben sende şunu farkettim, süper anne gibisin... bence yoruluyorsun sen çok.. bazen seni okuyunca başım dönüyor; evi temizle, hem de ne temizlik, dip köşe, yemek yap, çocukları yıka vesaire.. yani birgün çocukalr yıkanmasa birşey olmaz canım.. ya da bir gün bir kap yemek olsa sadece... kusursuz değil hayat, bırak bu kadar kusur da olsun.. biraz kusur çocuklarımız için iyi bence, yarın bigün bir sıkıntıları olduğunda çok da üzerinde durmazlar belki böylece..

    ben daha önceki yazılarına binaen yazıyorum.. inşallah yanlış anlatmıyor ve fazlaca burnumu sokmuyorumdur.. sadece annemi bildiğimden panik oldum ve alelacele birşeyler yazıyorum..

    Allah şifa versin canım..

    YanıtlaSil
  8. Delişim evet bazen abartıyorum ben çoğu şeyi. Bunun farkındayım. Şu son aylarda daha rahat davranıyorum artık önceki senelere göre.

    Aslında süper anne falan değilim. Hatta sorunum bu. Yetemediğim düşüncesi beni üzen. Bu yüzden de fazla zorladığımı görüyorum bende kendimi. Bunun en büyük faktörü de Begüm. Kreşe gitmiyor olması yani. Evde olması, hem o hem Buğra çok yorucu. Dediğin doğru ben çok ama çok yoruldum.

    Bundan çıkıyor bu hastalıklar, depresyonlar falan da. Düzelecek ama biliyorum. Rabbime her zaman dua ediyorum. Her gelen ondan. Verdiği gibi alır da. Bunun da çekilmesi gerekiyormuş çekiyorum işte.

    Sadece gelen herşey başım üstüne de, aynı anda ve aynı dönemde değil de srayla gelse belki bu kadar yorulmaz, yıpranmazdım.

    Neyse hepsi geçer, elimde geçen bugünlerin anısı kalır. Kendimi motive ediyorum sürekli. Önümüzdeki hafta içi doktor kontrolüm var. O zaman anlıyacağız ne durumda. Olmadı başka doktor deneriz.

    Annene de çok üzüldüm. Çünkü belli bir yaştan sonra bu hastalık aşırı şiddetli yaşanıyormuş. Onun ki benimkinden daha da zor olmuştur eminim. Ki benim ağrı eşiğimde yüksektir. Ben bu kadar acı çekiyorsam onu düşünemiyorum bile. Çok çok geçmiş olsun sizede canım

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun.Günümüzün illeti stresin neden olduğu hastalıklardan biri.Stresten uzak durun diyeceğim ama hangimiz bunu başarabiliyoruz bu hayat şartlarında

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun ablacım tez vakitte şifa bulursun İnşaAllah

    YanıtlaSil
  11. Afacanikizler çok teşekkür ederim. Olmuyor stresli de stressiz de :)

    Hanife çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...