19 Kasım 2012

Hafta sonundan kareler



Onlar birbirlerine aşık, ben de onlara


Saç baş dağınık, bildiğin ev hali işte. Bu halde asla foto çektirmem ama kızım makineyi kurup beraber foto çekinmek isteyince kıramadım :)Bu arada makineyi kendi kuruyor tabii


Laptopumun son hali. Zaten şarj yuvası problemli idi. Kapanıp duruyor, bir de üstüne küçük beyimiz tuşları çıkarınca dişsiz dedelere benzedi gariban laptopum :) sağlık olsun


Sıcak sıcak peynirli poğaçalarımız


Küçük hanım makinayı kurup kendi çekmeyi biliyor ya, öğle uykusundan uyanıp beni uyurken görünce içinden bu kareyi yakalamk gelmiş herhalde. Ciddi ciddi uyuyorum ben, fotolara bakarken farkettim bunu da :)


Capitol de oyun keyfi





Pazar günü kahvaltıya kayınvalidem geldi. Evde ki pazar neşesi tam oldu. Müzikler açıldı. Ma aile dansta :)


Beni de beni de diye tutturan bizim oğlan :)


Gülüşüne ölürüm sarı biçim benim


Pazar öğleden sonra da hadi ev keyfi yapalım diyerek patlattık mısırlarımızı, uzun zamandır Begüm'ün istediği kartondan kaleyi yapmaya koyulduk.


Aman aman uğraşmadık ama. Çünkü birkaç güne sıkılıp parçalarlar diye işlerini görecek şekilde basit birşey yaptık. Yapması da boyaması da keyifliydi. Begüm'le çok eğlendik. Henüz tam bitmedi. Bitmiş halini de sonra yayınlarım artık


Gece olur, çocuklar uyur. Benim ruh halim bunu ister. Neyi mi ! mum ışığında Pretty Womwn izlemeyi tabi.

Güzel bir hafta sonuydu. Aile olmak ne güzel :)

13 yorum:

  1. harikasınız canım, ileriye harika bir anı postu olmuş :) benim laptop da aynı durumda ayrıca :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım, nedir bu çocuklardan çektiğimiz di mi :) yaşamak güzel, yaşadığına değer verip anı haline getirmek daha bir güzel :)güzel bir gün bugün :)

    YanıtlaSil
  3. evet aile olmak çok güzel

    hele o ailede sağlık, huzur, neşeli anne-baba sevimli çocuklar varsa :)

    Mutluluğunuz daim olsunn..

    YanıtlaSil
  4. Adanın annesi koccaman bir amiiiiin diyorum. Hepimizin yuvasında pırıl pırıl hayatlar yaşansın :)

    YanıtlaSil
  5. begüm bu işi kaptıysa yandınız demektir :) kaldı ki kapmışa da benziyor :)
    aile olmak güzel şey, hep aileydik aslında ama çocuk olunca hatta çocuklar aile olmanın tadı çok başka..

    YanıtlaSil
  6. Yok şekerim silikon tabancasında hala bana muhtaç, yaşı el vermiyor ne yaparsın :) kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  7. ne saçma bi cümle olmuş benim yorum :) ofiste net gidip geliyodu bugün takılmıştı ekran ortaya böyle devrik anlamsız bişi çıkmış ama anladın sen onu :)

    YanıtlaSil
  8. ne kadar tatlı ve sıcak bir aileniz var!fotoğraflara yansıyan sıcaklığa,samimiyete bayıldım.nazar değmesin çocuklarınız da pek şekerler,darısı bana olsun demek geldi içimden :)
    sevgiler çok!

    YanıtlaSil
  9. Eylül harikalar diyarında koccamaan bir amiiiin diyorum o zaman senin için :)

    YanıtlaSil
  10. keyfiniz daim olsun inşallah ... tesadüfen gezerken rastladım bloğunuza iyikide rastlamışım beğeni ile okudum postlarınızı artık takipcinizim ,segiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...