8 Kasım 2012

Bırak Yakamı


Geçtiğimiz pazar günü sırtımda, bir noktada acayip ten hassasiyeti başladı. Üzerinden iki gün geçti ve kaşınmaya başladı. Sivilce sandım. Sonra sol göğsümün alt kısmı aynı hassasiyeti göstermeye başlayınca huylandım. Ertesi gün bir de ne göreyim, kırmızı kabarcık şeklinde lekeler. Sırtımda dört adet ama göğüs altımda ki baya bir yayıldı.

Üzerimde ki kıyafet değdiği anda canım yanıyor, üstelik sürekli kaşınıyor ve yanma hissi. Dün itibari ile garip bir ağrı başladı ek olarak.

Dün akşam aklıma ZONA olma ihtimali geldi. Hemen google'ladım. Evet kendime koyduğum teşhis doğru görünüyordu. Bu sabah hemen doktora gittik. Daha doktora gösterir göstermez ''hayırdır neyi bu kadar stres yaptın kendine, hoş tırnaklarına bakılırsa zaten sinirli ve stresli biri olduğun ortada'' yani dedim doktora ZONA'mı evet dedi ve başladı kullanmam gereken ilaçları yazmaya. Bir sürü ilaç.

Netice de kendime koyduğum teşhislerin böyle doğru sonuç vermesi şaşırtmıyor artık beni. Bir de üstüne, bir psikiyatıra görünmemi söyledi. E o teşhisi de koymuştum ben zaten kendime :) neyse önce bu hastalığı tedavi edelim, ardından delilik kısmını :)

9 yorum:

  1. tekrardan çok geçmiş olsun Selma'cığım :(

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Selma. Allah dermansız dert vermesin. geçer inşallah en kısa zamanda. bu devirde herkesin bir psikoloğa ihtiyacı var zaten

    YanıtlaSil
  3. hayy allahım ya çok geçmiş olsun tekrardan

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim kızlar. Diyorum ya bu aralar bana çorap söküğü gibi geliyorlar :)

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun canım allah şifa versin inş

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun yazın da annem olmuştu epey sancılı oluyor...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim kızlar, iyileşeceğiz Allah'ın izniyle inşallah

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun insanın başına stres ten her şey geliyor önemli olan da onu yenmek ben bunu ilaçsız başardım inşallah sizde kolayca atlatırsınız hepsini sayfanızı takibe aldım bende beklerim. :)mutluluk her şeyin ilacı

    YanıtlaSil
  9. Mavi boncuk çok teşekkür ederim. Bende takibe aldım hemen seni :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...