5 Kasım 2012

Bayramı bayram gibi yaşamak (Kurban bayramı)


Bayramdan önceki hafta sonu bir arkadaşımızın düğünü için Afyon'dan gelmişti Semoşlar. Ardından Gönül'cüm de geldi Afyondan düğün için. Bu foto da düğünden


Hatunlar düğün için hazırlanırken beyler hazır ve nazır bir şekilde bekliyorlar. Çocuklara da sağolsun kayınvalidem baktı. Önce düğün, ardından bağdat caddesinde hoş bir mekanda devam, kesmedi doğru taksim yaptık, dönüşte de kokoreç. Ben tabi her zaman ki gibi köfte yedim. Kokoreçten nefret ederim çünkü. Hoş her tür sakatat dan nefret ederim


Düğünün gündüzü Gönül'cüğümün doğum gününü kutladık öyle sade ve keyifli, biz bize


Pataları çok sever Begüm. Amaaa, üzerinde ki mumu üfleyip, kesmeyi.Yemeye gelince anında kaçar :)


Bayramın birinci günü kayınvalidemleri ziyaret ettik tabi. Buğra kahkahadan çatlayacak, Baran keyifle onu izliyor


Ozanlar ve Şirin yengeler de oradaydı. Begüm ve Defne bolca oynayıp sarıldılar birbirlerine



Biz anneler foto çekilmesek olmazdı. Nursen, Hilal, ben


Amma şişko çıkmışım ama valla öyle kilolu değilim ben :)


Araba sevdası


Geleceğin denemesi. Arabayı babalarından nasıl araklayacaklarının testi gibi geldi bu bana :)


Arabada uyuya kalan güzel


Semoş'lar bayramı İstanbul'da geçirmeye karar verince çok keyifli oldu.Nursen'ler, Semoş'lar ve biz hep beraber bayramın 4. günü kocaelin de ki harikalar sahiline gittik. Çok keyifli bir yer. Bir tarafın deniz, diğer tarafın oyun parkı. Oyuncakların hepsi Disney kahramanları olarak tasarlanmış









Sarı biçim benim. Nasıl duru bir güzelliğin var senin oğluşum. 41 kere maşallah, sübhanallah. Bakmaya, öpmeye, koklamaya doyamam seni ben yakışıklım. Bu aralar pek bir haylazlaştın. Lakabın hayta oldu. 2 yaş sendromuna sende ablan gibi erken girdin. Bakalım seninle neler yaşıyacağız bu süreçte














Bu manyak keyifli bir yeş. İnsanın inesi gelmiyor. Çocuklar inmek istemediler zaten








Bayram bayram tadındaydı bizde bu sene. Koca bayram namazına gitti, ben o gelene kadar kahvaltıyı hazır ettim. Çocuklar uyandılar. Hep beraber kahvaltı yapıldı, bayramlaşıldı. Babamızdan harçlıklarımızı bile kaptık :) Şekerliğimiz, kolonyamız yerlerini aldı.Kavurmalar yapıldı.

Bayramda Semoşumun burada olması ayrı bir güzellik kattı. Erkek kardeşim geldi bayramlaşmaya mesela. Malum annem memlekette. Genelde ona gidince bayramlaşırdık kardeşimle. Şimdi bana gelmesi daha keyifliydi. Seneler var ki üç kardeş bir bayramı beraber geçirememiştik.

Semoş ayrıdır bende. O benim diğer yanım gibidir. Eksiğimdir o yokken. Ama bir hafta boyunca tas tamamdım :)

Her gün gezdik, eğlendik, alışveriş yaptık.

English Home'u doldurduk eve diyebilirim. Abarttık denilecek kadar aldık durduk. Ama indirimdeydi ve o da, ben de değişiklik yapacaktık zaten biraz evlerde.

Mesela bir hafta boyunca bir veya iki kez yemek yapabildim. Zaten hergün ne pişiricem diye düşünmekten gına geliyor ya bize, işte bu hafta acayip rahattım bu konuda. Genelde dışarıda olduğumuz için fırsat olmadı evde yemeğe. İyi ki de olmamış :)

Bayram çok güzeldi yani bizde.

Dördüncü günü hep beraber Harikalar Sahiline gittik Kocaeli'ne. Çok hoş bir yer. Dingin, eğlenceli ve keyifli bir gündü, akşamını da Nursen'ler de tamamladık.

Bayram biz de güzeldi. Umarım herkes için güzel geçmiştir


8 yorum:

  1. bayramlar güzeldir zaten :) hep birlikte daha da güzel oldu, fotolar süperdi eline sağlık :)buğranın kahkaha fotosuna koptum baranın da keyifle izlediği :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya bu sene daha keyifli geçti di mi. Baran ve Buğra ikilisi ömrümüzü yiyecek gibi ne dersin :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir bayram olmuş ,çocuklar çok eğlenmiş, resimler harika.Bizede bekleriz güzel paylaşımlarla buluşmak üzere.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel olmuş Selmam, çok sevindim senin adına.. ayrıca ortadaki hilal vs. ile olan fotona bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. sitenizi yeni keşfettim o kadar güzel anılarınız ve gezileriniz varki ve iki evladınız.maşallah.eşiniz de size ilgili ve mutlusunuz.tüm bunlara rağmen bunalımlarınız,sıkıntı içerikli sözler ve postlarınız,hiç bişeyin size zevk vermiyor oluşu,yakınmalarınız şikayetleriniz neden...sizi görünce kıskanmamak elde değil.güzel de bi bayansınız.bizim sizin kadar güzel anılarımız gezmelerimiz fotolarımız olmadı.bu kadar karamsar olmayın şikayetçi olmayın.herşeyi ile hayat size güzel.biz eksiğiz yakınması üzümesi gereken biziz bu kadar güzel anılara sahip ama hiç bişeyin size zevk vermediğini söyleyen sizsiniz.daha ne olması gerekiyor mutluluk için bilmiyorum

    YanıtlaSil
  6. Ada ve biz; gerçekten bu sene ayrı bir keyif aldık hepimiz bu bayramdan.

    YanıtlaSil
  7. Sağol Delişim,bende beğendim o fotoyu. Keşke hep öyle görünebilsek ama ne mümkün ev hali ayrı bir facia ama :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili suskun; Hani içi beni yakar dışı seni diye bir söz vardır. İşte o sözü ben çok severim. Çünkü kimin ne yaşadığı asla bilinmez. Benim felsefem kol kırılır yen içinde kalır'dır. Bu yüzden hayat burada gördükleriniz ve yazdıklarım kadarı değil elbette bizim için.

    Mutluluk göreceli bir kavramdır. Beni küçük şeyler mutlu eder aslında. Mesele insan istediği o küçük şeylere ve anlara bile muhtaç kalıyorsa o zaman patlak veriyor.

    Hanlar hamamlar, gezmeler tozmalar değil beni bunalıma iten. Yetememek, zamansızlık, aynı rutin vs.ben 2. çocuktan sonra çok yoruldum ve bunaldım. Bunun yanında hayatın getirdiği birbirinden farklı zorluklarda var.

    Sizin bana ''hayat size güzel''dediğiniz gibi bende başkaları için kullanıyorum yeri geliyor bu cümleyi.

    Rabbimin verdiklerine her zaman şükür ederim. Ondan gelenden şikayetim olmaz benim, kuldan gelenden korkarım ben.

    Kendi adınıza güzel anılar olmadığını yazmışsınız. Başkaları da belki sizin hayatınıza imreniyordur bu bilinmez. Aynı şey, kötünün kötüsü, iyinin de iyisi vardır. Biz insanoğlu hep dahasını isteriz. Belki de bundandır mutsuzluğumuz, tatminsizliğimiz.

    Yorum için teşekkür ederim. Umarım bir nebze de olsa anlatabilmişimdir kendimi size.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...