21 Kasım 2012

Balık ekmek






İki hafta oluyordur herhalde. Dur bakiim, hıh 4 Kasımmış bostancıya indik balık ekmek yemeye. Begüm'ün bisikletini, bir yığın oyuncağı da sırtladık giderken. Önce balık ekmeklerimizi yedik, martıları ve yanımıza ilişen kediciği doyurduk, ardından sahil boyu kurulmuş olan parklar da oynadık. Hatta manuel salıncak da bile salladım onları :) 

Sahibi olan adamcağız çok komikti. Salıncağa kişi başı 2 lira diyor, 1 lira diyorum. O 10 dk diyor, ben boşveeer çocuk falan yok nasılsa deyip yarım saat sallıyorum ve sonunda gerçekten 2 lira veriyorum adama :)

Yere sermiş birkaç oyuncak satıyor. Havlayan,atlayan-hoplayan bir köpek beğeniyor Begüm ''anne ne olur alalııım''  diyor. Bunu duyan adamın ağzı kulaklarında. Ne kadar diyorum 10 lira diyor. Olmaz 5 lira diyorum. Abla Kayserilimisin sen diyor. Yoook Kastamonuluyum diyorum. Çok pis pazarlık ediyorsun da diyor, başlıyoruz hepimiz gülmeye. Kaçamı alıyorum 6 liraya :) 1 lirası da kocamın içinden gelmiş :)

Çaylarımız içiyoruz, çocukları oynatıyoruz, dönerken fındık fıstık nevaleyi de dizip evin yolunu tutuyoruz. Ardından salonun ortasına kocaman bir örtü serip başlıyoruz nevaleyi yemeye :)

Not : Fotoların kötü çıktığını biliyorum. Nedeni cep telefonu ile çekilmiş olması. Olsun atlamıyım, kayıt altına alıyım bugünü de dedim. İdare ediverin artık canım :)

6 yorum:

  1. İdare ettik.
    Hoş da geldik.
    Maşallah.

    Meraklı anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  2. ne güzel kareler hiçte kötü değil sizin güzellikleriniz yeter:))

    YanıtlaSil
  3. Sevilay'cım çok teşekkür ederim tatlım

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar şekersiniz ailecek yaa :) Kızınız da çok sevimli maşallah. Bu arada blogunuzu çok beğendim.Takipteyim.Sizde takip ederseniz memnun olurum.Sevgiler...

    www.modayizbiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bells çok teşekkür ederim. Hemen takibe aldım bile seni :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...