15 Ekim 2012

MFÖ konseri

12 / 10 / 2012










Cuma akşamı beyoğlu Jolly Joker Balans'da MFÖ konserini izlemeye gittik sevgili ile. Kayınvalidem sağolsun  çocuklara baktı. Bu sayede başbaşa geçireceğimiz güzel bir fırsatı daha yakalamış olduk. Önce Nevizade'de bir mekanda oturup keyif yaptık. Ardından konser saati gelince mekana gittik. 1 saat kadar bekledikten sonra MFÖ o birbirinden güzel şarkıları ile coşturdu tüm kalabalığı. Öyle iyi geldi ki. Sesim kısılana kadar bağıra bağıra eşlik ettim tüm şarkılara :)

Eve döndüğümüzde saat 2:30 civarıydı. Çocuklar inat gibi saat 12 civarı anca uyumuşlar. Kayınvalidemi baya bir yormuşlar. 

2 yorum:

  1. selam ben tuğba (hafta sonu yaptığımız etkınlıkten)
    mazhara bayılırım...hatta ölürüm onun ıçın...yandım yandım yandım kı ne yandım...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tuğba, bende çok severim ama Özkan bir tık daha farklı sanki benim için :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...