12 Ekim 2012

Maritim Club Alantur (Temmuz tatili)









Mayo durmadı tatil boyunca o pamuk toto da. Sürekli çıkarıp attı, cıbıl cıbıl dolandı durdu. Edepli çocuk vesselam, kapatıyor ama :)


Gül kızım deveyi görünce binmek istedi. Önce olmaz dedim. Malum elbise var üzerimde. Görevli adam abla örtü ile kapatırız deyince okey dedik artık. Ya Allah Bismillah attık kendimizi devenin üstüne. Çok keyifliydi ama çok :)



Güzeller güzeli meleğim, biricik fıstığım. Ömrümde aldığım ilk bebek kokusunun sahibi seni çok seviyorum ablası





Pinpon






Deniz kenarında oynadılar ama hiçbir şekilde denize sokamadık yaramazları. İkisi de korkuyor.



Karpuz manyağı diyoruz ona biz. Tatil boyunca deli gibi karpuz yemişti.


Annem annem :)


Uykuya dayanamayan güzellik sandalyede böylede uykuya geçti.



Animasyonları izlemekle yetinmeyip attı kendini sahne kenarına :)




Buldu fıstık gibi bir kız arkadaş kendine orada da :)






Golf delisi, orada bile buldu kendine.


Başardım anne bak :)




41 kere maşallah annem sana. Seyretmeye doyamam ben seni. Ömre bedelim :)


Çiçek perisi gibisin gül kızım


Önceden öğretmiş olmanın avantajını yaşadık azda olsa . Kızımla oynadık güzel güzel



Allah'ım nedir benim haytadan çektiğim. O pipiyi tutamıyor bezin içinde. İlla çıkacak kenardan köşeden. Gene kurcalıyor haylaz :)


Foraaaaaaaa :)


Karpuzkolik




Zilli seni















Haziran sonu 3 hafta Afyon'da Semoş'da kalmıştık. Annem'de Kastamonu'dan oaraya gelince, e hep beraber kadın kadına bir tatil yapalım dedik ve 5 günlüğüne Alanya'ya gittik. Güzel, keyifli bir tatildi. Anne, çocuk, torun, 3 nesil beraber. Erkekleri almadık tabi :)  Otel gayet iyiydi fakat 5 yıldızlı olmasına rağmen bana göre en fazla, hatta fazla fazla versem 4 yıldız anca verirdim.

4 yorum:

  1. Ne güzel geçmiş tatiliniz, biz cesaret edemedik bu sene tatile, Ali Deniz küçük diye...
    Çocukların resimleri harika, ne güzel ve kıymetli hatıralar bu fotoğraflar :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. maşallah. allah ağzınızın tadını bozmasın.
    kızkardeşin kırmızı elbisesiyle bollywood yıldızlarına ne kadar çok benziyor

    YanıtlaSil
  3. Esen Can; biz bugüne kadar hiç ara vermedik tatil konusunda. Çocuk var yok demeden gittik vallahi. Zaten senede 1 hafta, gitmeden dinlemezdik. Allah'tan çocuklar çok da yormuyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Amin Nilhan'cım, söylerim kardeşime :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...