17 Ekim 2012

Huysuzlar kralı


Çok haytasın çoook. Ne yapıcam ben seninle bilmiyorum. Dediğim dedik çaldığım düdük inadın canıma ot tıkıyor. Hani şu yakışıklılığın ve sevimliliğin olmasa ne yapardık acaba :)

Oğluşum, canım, sarı biçim benim. Öyle çok seviyorum ki seni öpe öpe, mıncıra mıncıra bitiremiyorum. Allah'tan ablanda bizim kadar çok sevdiği için kıskançlık yapmıyor ama tabi yine de dikkat ediyoruz dimi oğluşum onun yanında.

Haylazsın, elinin ayarı yok. En ufak şeyde, örneğin; istediğin bir şey yapılmazsa yahut sana verilmezse, elin havada, karşında kim varsa vurmak için koşturuyorsun. İçimde kalacağına dışımda kalsın düsturu hakim sende. Ama bu efeliklerin sadece bizim ev ahalisine söküyor. Başkalarına yapamıyor, aksine tırsıyorsun. Zeynepece, Öykü, Baran ve diğer çocukların yanın daha tırsak hareket ediyor hemen bana sığınıyorsun. Bize yaptıklarını asla başkalarına yapamıyorsun.

Obursun, çöp versem yersin, o derece yani. Ama sende asla ablan gibi peynir yemiyorsun.

Hala konuşamıyorsun. Bana anne yerine emme diyorsun. Baba'yı yarım yamalak söylüyordun, birde orda yerine o da diyebiliyorsun. Hepsinde olduğu gibi konuşmada da gecikeceksin anlaşlan. Umarım tuvalet konusunda aksine kolaylıkla öğrenen bir çocuk olursun.

3 aydır emmeyi bıraktın. Artık emmiyorsun. Allah'tan inek sütünü sevdin. Sevmeseydin yanmıştık. Ben bıraktırmadım emzirmeyi sen kendin bıraktın. Ama bazen hala yanıma gelip, sarılıyorsun bana ve kokluyorsun. Süt kokusu mu arıyorsun ne :)

Geceleri sadece emziğin düştüğünde o da genelde bir kez uyanıyorsun.

Gezme delisisin. Sabah uyanıyorsun, senin altını değiştirip, üstünü giydiriyorum. Mutfağa girip kahvaltı yapmak yerine ayakkabılıktan ayakkabılarını alıp yanıma geliyor, ııhh ıııhhh diyorsun bana. Yani giydir diyorsun. Olmaz deyince de o cırtlak sesinin ayarını sonuna kadar açıyor, ağlama ve çığlık eşliğinde beynimin canına okuyorsun.

Ben kahvaltı hazırlarken abur cubur çekmecesine dalıyor eline geçeni yemeye çalışıyorsun. Çekmece ağır olduğu için açamıyor benim yerime Begüm'den yardım istiyorsun. Ben açmam ya :)

Misket delisi oldun. Her yerden misket çıkıyor senin yüzünden. Oyuncaklarla çok oynadığın için gereksiz dağınıklık yaratıyorsun.

Asla birinin ağlamasına dayanamıyor, hemen yanına gidip ya yanağını uzatıyorsun öpmesi için, ya da elini. Böylece ağlamaları geçicek sanıyorsun. Geçiyor da aslına bakarsan senin bu güzel davranışın sayesinde.

Paylaşımcısın ama ablan kadar değil

İnatçısın en az benim kadar. Malum ikimiz de oğlak burcuyuz. İleride ne yapıcaz bakalım bu inat meseleleri karşısında. Bir ip de iki cambaz oynamazmış, bir ipte iki keçi nasıl oynacak :)

Su gibisin annem, öyle tatlısın ki öptükçe öpesim geliyor. Hele uykun gelince kendine eee eee çekmeye başlıyorsun ya bitiriyorsun bizi.

Yemeğini kendin yemeği seviyorsun. Sadece çorbaları benim içirmeme izin veriyorsun. Geri kalanları döke saça kendin yiyorsun.

Halıya bir kırıntı döküldüyse eğer anında mutfağa gidip hemen gırgırı alıyor ve başlıyorsun gırgırlamaya. Temiz olma özelliğini çok seviyorum.

Uzun süre aynı şeyi yemeyi sevmiyorsun ama etrafta sürekli yiyecek bulunmasını istiyorsun. Bir saat içerisinde, pudingle başlayıp, fındık fıstık, ardından haşlanmış mısır, ardından bisküvi ve yine ardından muz yiyerek rekor kırabiliyorsun. Yemek öğünlerini saymıyorum bile zaten. Ama şu 2 haftadır, üst azı dişlerin çıkmaya çalışıyor bu yüzden iştahın biraz sekteye uğradı tabi :) ne kadar uğradıysa artık :)

Hiç susmayan, evde sürekli ses çıkaran, iyi ki 2 çocuk yapmışız dedirten, o çocuk sesleri ile bazen yoran bazen şenlendiren ama yüreğimize hiç bir şeyden alamayacağımız bir sevgi veren, iki varsınız dedirten çocuklarsınız siz.

Seni ve ablanı, öğle çok seviyoruz ki bebeğim. Mutlu olun, huzurlu olun, sağlıklı olun ve en önemlisi yavrum hep inançlı olun.

Ömrümüzün en güzellerisiniz siz

4 yorum:

  1. Amanın sapsarı bir oğlan olmuşsun bu çocuk Selmam:) çok güzel maşallah!

    YanıtlaSil
  2. Sarı biçim ? çok şaşırdım herkes kullanmaz bu kelimeyi :))

    YanıtlaSil
  3. Sağol delişim, gittikçe daha da sararıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Ülkü; erkek kardeşim de aynen böyle sapsarıydı küçükken. Annem de onu sarı biçim diye severdi. Mahallede laz bir teyzemiz vardı. O hep biçi diye çağırırdı kardeşimi. Eğer yanlış hatırlamıyorsam, lazca da biçi erkek çocuk anlamına geliyor. :)) bende öyle seviyorum işte oğlumu

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...