8 Eylül 2012

Nezahat Gökyiğit keyfi


Begüm'ün yeni bisikleti ile tur


Günün olayı, Baran'ın küçük bisikletin pedallarını çevirerek sürmesini şaşkınlıkla seyrederken, ardından Begüm'ün büyük bisikletine binip aynı şekilde onu da sürebilmesi oldu.


Sevgi pıtırcıkları bunlar


Ay yüzlüm benim


Şirin maymun seni, birde mıncırmama izin versen tadından yenmez işte o zaman :)



Bayılıyorum bunların böyle kardeş kardeş takılmalarına


Güleç yüzlü kızımla anne-kız pozu


Ömre bedellerim benim


Serseri :) havan batsın emi


Hangisinin peşinden koşacağını şaşırmak bu olsa gerek :)


Pembe parmaklarını ısırırım senin yakışıklı oğlum


Saklambaç



Begüm kazları besliyor, Buğra'nın aklı çıkıyor


Güzel poz



Kazlardan korkup geri kaçan oğluş


Doğa adamı


oburixler


Hayvan dostu prenses


Ne olur anne ne olur, hareketi küçük hanımın


Bu hafta Nursen izindeydi. Perşembe günü kahvaltıya çağırdım onu. Önce kahvaltı, ardından Nezahat Gökyiğit parkı derken keyifli bir gün geçirdik. Çocuklar; ördekler ve kazları besleme yarışına girdiler. Onlar için de, bizi için de iyi bir gün oldu.

2 yorum:

  1. Yeni bisikletini güle güle kullansın güzel Begüm :)
    Fotoğraflar çok güzel Selma'cığım , gülücükleriniz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir günün ardından şaşırmamak gerek bu pozlara :) pıtırcıklarım benim hep böyle güzel anlaşsınlar inşallah

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...