13 Eylül 2012

Annesinden kızına el emeği ciciler


Kız çocukları için harika bir fırfır örgü etek.Hem yapımı kolay, hem ortaya çıkan ürün emeğe değiyor






Havalar soğumaya başlayınca her sene olduğu gibi yine örgü örmek geldi içimden. Ne öreceğim diye düşünürken sevgili Gönül'ün http://yaruzee.blogspot.com/2012/04/etek-satyorum-alan-var-m.html kızı için örmüş olduğu etek geldi aklıma. eeee kardeşiminde yün üzerine bir dükkanı olduğu düşünülünce kolay oldu ipi bulmak.

Nette dolaşırken buna benzer modeller gördüm. Anlatımları bulamadığım için tamamen tahmin üzerine ördüm ve ortaya bu güzel etek çıktı işte. Bazı ufak oynamalar yaptım üzerinde, kurdele fiyonk gibi. Bu da daha şirin bir hava kattı eteğe. Sadece etek gözüme boş görününce bunu taçla tamamlamak istedim. Böylelikle istediğim ahenge kavuşmuş oldum.

Kızımın gardrobunun kapağına astım. Bakalım sabah uyanınca gördüğü manzara üzerine ne tepki verecek. Umarım beğenir.

Şimdi sıra oğlum için geçen sene başlamış olduğum, arkası ve önü biten, sadece kolları kalan kazağı örüp bitirme zamanı.

Ardından kızım için nette gördüğüm ve bayıldığım bir etek var. Onu örme zor ama bir o kadar da keyifli olacak.

Benim için örgü sezonu açıldı anlaşıldığı üzere :)

3 yorum:

  1. maşallah çok güzel olmuş.eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş selma'cığım ,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Nuryolu; çok teşekkür ederim

    İlknur'cum sağol tatlım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...