6 Ağustos 2012

3 haftalık Afyon kaçamağı


Kendi gölgesi ile top oynuyor minik prensim


Hemen hemen her gün terası yıkıyorduk Begüm'le. Zaten suyla oynamayı çok sever, bulunmaz bir fırsat oldu onun için bu.


Bazen kendi kendine terasa çıkıp resim, boyama falan yapıyordu. Buğra sağolsun kıza nefes aldırmadığı için, ne yapsın prenses kendine sakin bir ortam arayıp duruyor bu yüzden.


Nerede ise her akşam Semoş işten gelir gelmez dışarıya çıkıyor, park, lunapark ne varsa çocukları eğlendirecek orada alıyorduk soluğu.








Teyze işten gelene kadar sitenin ortak yeşil alanında oynuyorduk çocuklarla. Bazen yemekten sonra hep beraber iniyorduk.


Orada kendine yeni arkadaşlar da edindiler. Çok eğlendiler çook


Bazen parkta oynadılar





Bazen jetonlu oyunlara gittik



Bazen, Özdilek alışveriş merkezinde alışveriş yaptığımız zamanlarda Begüm, çocuk oyun odasında takıldı kafasına göre. Bize eşlik etmek istemedi alışveriş sırasında. Böyle anlarda onun büyüdüğünü daha iyi anlıyorum sanki.


Tenis oynayan çocukları gördükçe bende istiyorum diye tutturdular. Ben de onlara badminton aldım. İyi ki de almışım. Çok eğlendik oynarken. Şimdi evde bile oynuyoruz.





Bazen frizbi oynadık



Birşeyleri tamir eden amcaları merakla izlediler bazen



Arkadaşlar ve çocuklarla cafe keyfi yaptık bazı akşamlar. Bu cafe çok şirin. Maymun, tavşan falan var. Çocukların çok ilgisini çekmiş ve çok mutlu olmuşlardı burada.






Afyon köy pazarında alışveriş yaptık


Kedi aşkı depreşti prensesin




İnatçı kardeşinin elinden tutmuş anneye getiriyor. Haylaz da gelmemek için ağlıyor.


Çiçeklerin bakımını Begüm'e verdi teyzesi. Her gün sulamak onun göreviydi ve bunu çok güzel başardı fıstık.







Yavru kedi ağaçta kalmış. Begüm çok üzüldü bunu görünce. Bahçıvan amcaya söyledik indirdi sağolsun.




Yeni arkadaşlar ve arabaları çok mutlu etti onu.


Kardeşini de bindirmeyi ihmal etmedi fıstığım.





Ortada ki süs havuzuna girmek için inat edip durdu. Tellerden geçmenin bir yolunu aradı ama malesef bulamadı.





Teyze işten işten gelmiş, bizi evde bulamayınca bahçeye geldi. Teyzeyi gören miniklerin eteklerine dolaştılar hemen. Neden olacak, ne getirdin diye tabi :)


Annem sen ne harika bir bebeksin yahu


Bir akşam terasta barbekü keyfi yaptık. Bu işin keyfini en çok Buğra ve kediler çıkardı. Buğra Erol Taş misali saldırdı etlere, Begüm'de kendi paylarının yarısından çoğuyla kedileri besledi.





Uzatılan her yiyeceğe varım diyor küçük prens




Babalar günün ertesi günü gittik Afyon'a. Orhan için internetten verdiğim hediye siparişim yetişmeyince idareten küçük bir almıştım. Dönünce asıl hediyesini taktim ettik tabi minik afacanlarımla. Ne mi almıştık, Navigasyon cihazı. 

Afyon'a gitme kararı bir günde oldu ve ertesi gün gittik. İyi de geldi hepimize. Özlemek lazımmış bazen bunu anladım mesela. Bir haftalığına gittik ama Orhan'ın yurt dışı seyahati ertelenince onun gidiş-dönüşüne göre ayarladığımız için kendimi 3 haftayı buldu İstanbul'a dönmemiz.

Evin 4 katlı olması nedeniyle emeklemekten yeni kurtulmuş olan küçük prens merdivenler sayesinde bir anda yürür, koşar oldu. 3 kere de yuvarlandı o merdivenlerden tabi. Kardeşimi o kadar çok özlemişim ki bu 3 hafta iyi geldi ikimize de. 

Annem Kastamonu'da idi. Onuda ikna ettik ve İstanbul'a dönmek yerine Afyon'a geldi. Son haftamızda hep beraberdik. Hazır hep beraberken de kadınlar ve çocuklar tatil yapalım dedik. Erkekleri almadık. Antalya'da güzel bir tatil yaptık ve oradan döndük İstanbul'a. Devamı sonraki yazıya

6 yorum:

  1. üç haftayı ancak bu kadar güzel anlatabilirdin. Fotoğraflar süper. gittiğiniz yer de çocuklar için biçilmiş kaftanmış

    YanıtlaSil
  2. dop dolu olmuş Selmacığım :))
    hep gülün tatlım ,gülmek çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Çok güzel bir blog olmuş
    Sizide benimkine beklerim
    http://komirra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Nilhan gerçekten çocuklar için harika bir yer. İyi geldi hepimize

    YanıtlaSil
  5. İlnur teşekkür ederim tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. Özge Kopuz, ziyaretiniz için teşekkür ederim. Elbette iadeyi ziyarette bulunacağım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...