12 Haziran 2012

Babamızın doğum günü partisi

















Dün sevgilinin doğum günüydü. Akşam evde sevdiklerimizle beraber küçük bir kutlama yaptık. En çok da çocuklar eğlendi yine. Oynadılar, zıpladılar, oradan oraya koşturdular. Yine mumlar bir kaç kere yakıldı, çocukların ısrarları üzerine ve yine onlar üflemeye doyamadılar.

Hediye faslında birbirleri ile yarış ettiler ben vericem, ben açıcam diye. Doyumsuz Begüm daha hediye yokmu anne diye ısrar etti yine.

Yine bir ton hazırlık, yine pastayı ben yaptım. Bu sefer ki şeker hamurlu değildi. eee büyüklere böyle :)

Ve yine Begüm ''anne benim sırovberili doğum günüm ne zaman olacak''diye sorguya tuttu beni.

Eğlendik, güldük, sohbetler ettik. Aile olmanın ve hep beraber olabilmenin tadını çıkardık. Her şey çok güzeldi.

Sevgilim; iyi ki doğmuşsun. İyi ki diğer yarım olmuşsun. Seni ve o güzel bebeklerimizi çok seviyorum.

6 yorum:

  1. Ne güzel bir mutlu aile görüntüsü ve Oğlunuz çok tatlı maaşallah.Nice nice böyle mutlu senelere :)



    Bende bloğuma beklerm:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim güzel dileklerinize

    YanıtlaSil
  3. 1. zayıflamışsın, maaşallah
    2. güzeldin daha da güzel olmuşsun:)
    2. Allah sağlıkla, huzurla birlikte geçireciğiniz uzuuun ömürler versin hepinize..

    öperim çok:)

    YanıtlaSil
  4. Deliiiiiiş özledim seni :) çok değil 4 kilo verdim ama önümüzde ki hafta 1 aylık bir diyete daha başlayacağım inşallah :)

    güzel sözleri için çok teşekkür ederim delişim. Allah cümlemize uzun ömürler versin inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Doğum günü hazırlamaktan helak oldun be Selma,dinlen azıcık :)
    Keyfiniz daim olsun...

    YanıtlaSil
  6. Gönül sorma ayaklarım ve kollarım sızlıyor yorgunluktan artık ama olsun keyfi de ayrı güzel çünkü :) neyse 2 ay rahatım. Bol bol dinlenirim inşallah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...