27 Haziran 2012

Afyon'a kaçtım yine

Bir haftadır çocuklar ve ben buradayız. Orhan İstanbul'da, gelemedi çalıştığı için. Hoş, önümüzdeki pazartesi o da Ukrayna'ya gidecek iş için birkaç günlüğüne. Sözün özü hepimiz bir yerlerde.

Bu hafta sonu dönmeyi düşünüyorum. Burası  sessiz, sakin, huzur veriyor insana ama bu evde yürümeyi yeni öğrenmiş bir çocukla baş etmek çok zor oluyor. 3 kere merdivenlerden yuvarlandı mesela beyefendi. Banamısın demeden yine pes etmiyor ve inip çıkıyor hala. Yaramazlıkta sınır tanımaz oldu. Ev geniş olduğu için dağıtmak daha zevkli geliyor mesela çocuklara.

Salonu topluyorum, mutfağı dağıtıyorlar, mutfağı topluyorum sırayla bütün odalara girip altını üstüne getiriyorlar. İn-çık in-çık yoruldum ne yalan söyliyeyim.

Fırsat buldukça terasta dinleniyorum. Kahvem, sigaram, müzüğim eşliğinde.

Hayat eskiden olduğu gibi değil. Ne değişiyor bilmiyorum ama insan zamanla hiçbir şeyden gerçek anlamda keyif alamadığını görüyor.

7 yorum:

  1. tam yaramazlık ayları şu zamanlar.heryeri keşfetmek istiyordur haklı olarak.kolay gelsin size:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, inşallah kolay atlatırız bu haqreketli günleri

    YanıtlaSil
  3. nerelerdesinizz çok zaman oldu

    YanıtlaSil
  4. nerelerdesinizz çok zaman oldu

    derya

    YanıtlaSil
  5. Her gün gelip bakıyorum bir haber varmı ama yok ellerim bomboş geri dönüyorum inşallah iyisinizdir çok merak ettim sizi Derya

    YanıtlaSil
  6. Derya merhaba,
    Biraz kendime ve aileme vakit ayırmak istedim. Bir aylığına İstanbul'da değildim zaten. Yeni döndüm ama halledilmesi gereken ve yarım kalan şeyleri tamamlamanın peşine düşünce blogu ihmal etmek zorunda kaldım.

    Yakında hepsini yazacağım. Ziyaretin için çok teşekkür ederim. Merak edilmek güzelmiş, teşekkür ederim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. İyi olmanıza çok sevindim dört gözle bekliyorum güzel haberlerinizi sevgiler Derya

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...