2 Mayıs 2012

Kardeşim geliyoooor :)

Çok mutluyum hemde çok. Bundan 2 saat önce Semra'yı aradım. Merak ettiğim için. Birkaç gündür telefonlaşamamıştık. O da bana Antalya'da olduğunu ve birazdan uçağa binip İstanbul'a geleceğini söyledi. Havalara uçtum tabi. Şansa annemde bende zaten. Hep beraber olacağız birkaç gün.

Çok mutluyum çok. Nasıl özledim onu. Ona sarılmayı, öpmeyi, mıncırmayı. Kocaman kadın biliyorum ama benim gözümde o her zaman küçük kız kardeşim.

Ohh evide temizledik annemle, çocukları da yıkadım. Yemeklerde hazır. Sadece keyfe kaldı zamanın gerisi. Bu birkaç gün gezmece-tozmaca ve alışverişle geçer şimdi. Bol bol sohbet, muhabbet anlayacağınız. Hasretlik giderilir çocuklardan geriye kalan zamanlarda.

Çok özlemişim seni çoooook

5 yorum:

  1. insanın kardeşi gibi var mı,gözünüz aydın :)

    YanıtlaSil
  2. Kızlar çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. kadeş gibisi yok gerçekten.kendisine selamlar...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...