20 Mayıs 2012

Hafta sonu


Sabah sabah bir başladım çamaşır yıkamaya, 3 makine yıkamışım . Be kadın yıkarken düşünsene bu kadar çamaşırı nereye asıp krutacağını. Yok valla hiç aklıma bile gelmedi. Kurutma askısı yetmedi tabi. Be ne yaptım  peki ! anneanne usulü gerdim ipi salonun ortasına, bir vitrinden diğer vitrine, astım kalan çamaşırları bu ipe. Begüm'ün pek bir hoşuna gitti. ''anne ne güzel oldu'' dedi bana :)

Az kaldı. Alıcam artık şu kurutma makinelerinden bir tane. Nereye koyarım diye düşünüp duruyordum ama böyle kurutmaya çalışmak işkence olmaya başladı. En kötü çamaşır makinesinin üstüne koyarım. Ohh miss, altta yıkansın, üstte kurusun :)



İşte bir kısmı da balkonda ki kurutmalıkta.



Dün öğleden sonra çocukları anneme bıraktık ve Kadıköy'e indik. Hazır inmişken uzun zamandır görüşemediğimiz arkadaşımız Enver'i de çağırdık. Beraber gezdik- dolaştık. Yorulunca da Moda'da ki Kemal'in yerine çay içmeye gittik. Onlar çay ben ise orta şekerli Türk kahvesini keyifle, denize nazır bir şekilde yudumladık.





Bu aralar yeğenimin doğum günü parti hazırlıkları ile uğraşıyorum. Şu strafordan rakam işini halledebilirim diye düşündüm ama pek meşakkatli ve pis işmiş be. Birde bir türlü istediğim gibi kesemiyorum. Amaaan idare eder işte. Olmadı bir tane daha yaparım.




Begüm2ün desenli makasları sağolsun, bu kez kes yapıştır kısmında bayaa bir kolaylaştırdı işimi :)


Cuma akşamı Yavuz eniştemizin doğum günü vesilesi ile herkesi bizde topladım. Nursen'ler, Ozanlar, Oya, Kayınvalidemler hep beraber küçük bir kutlama yaptık. Bir arada olmak güzeldi. Sohbet-muhabbet, yeme-içme, çocukların oyunları derken güzel bir akşam geçirmiş olduk.




4 yorum:

  1. normalde çamasırlar odaya serilince evi karışık gösterir ama bayağı estetik durmuş :)

    YanıtlaSil
  2. sanırım tam kurutmalı makineler çıkmak üzereymiş hatta bosh da varmış. onları bekliyorum. at makineye yıknasın kurusun çıksın süper :)))

    YanıtlaSil
  3. Nuryolu; estetik astımda ondandır :)

    YanıtlaSil
  4. Annekaleminden; hıh tam benlik işte bu bahsettiğin makineler. Bıktım ya yıka- as-kurut :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...