2 Mayıs 2012

Evde şenlik var :)

Son bir saattir aralıksız dans ediyoruz. Müzik sonuna kadar açılmış durumda. Salonda, anneanne, teyze, Begüm, Buğra ve ben coştuk ki ne coştuk. Kan-ter içindeyiz desem yeridir.

Çocukların uyku saati kaçtı ama böyle güzel bir akşama değer be :)

En çok dans edenimiz ise Buğra. Kapı gıcırtısına oynuyor fırlama. Müzik olunca kendinden geçiyor. Bir gün kameraya alayımda yayınlayayım :)

Bende derman kalmadığı için kaçtım arka odaya sıcak bir bardak çay molasına. İşte bu arada yazıyorum. Şimdilik müsaade bana, uyutulacak çocuklar, edilecek sohbetler var.

İyi ki geldin ablasının neşesi

Herkese en az benim kadar mutlu akşamlar diliyorum.

5 yorum:

  1. ne güzelmiş.yanlız alt katta kimse yok mu?biz valla çocuk bişey düşürdümü kızıyorum aşağıdakilere ses gidecek diye:(
    sefanız bol olsun

    YanıtlaSil
  2. Yok canım, alt kat ofis şansımıza. Sağol canım.

    YanıtlaSil
  3. bayılırım böyle keyiflere.bi disko topu(el yapımı) bi spot ışık bide yolanda be cool-americano tamamdır evdeki elmalar bile döküyor kurtlarını:)
    neşeli günler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ne iyi yapmışsınız :)))) ohh
    bloğumda ödülün var canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...