2 Mayıs 2012

Bu kadar planlı mı olmak lazım

Normal değilim ben ! Pazartesi temizlik günümdü yapmadım. Dün tatil diye kızım ve koca evde diye yine yapmadım. Kaldı mı bugüne. Bugünde canım istemiyor ama yapacağız mecburen. İşin komik tarafı ben sabahtan beri temizlikle uğraşmak yerine ya Buğra ile oynuyorum yahut da planlamam gereken 4 adet doğum günü var. Onların konsept ve hazırlıkları ile uğraşıyorum. Hele şu anda balon ayırıyorum renklerine göre. Bu kadar işin arasında en son yapılacak şeylerle uğraşıyorum yani. Birde doğum günlerinin en yakınına 1 ay var. Hele Begüm'ün doğum gününe 4 ay var. Ben şimdiden başladım hazırlıklara.

Bu kadar planlı programlı olmak iyi mi kötü mü bilmiyorum ama bir söz vardır ya ''can çıkar huy çıkmaz''diye. İşte tam öyle bir şey benim durumum herhalde :)

2 yorum:

  1. biraz da akışına bırakmak lazım hayatı aslında bende plandan programdan yanayım ama ....
    işte

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...