15 Mayıs 2012

Begüm'ün 2 yaş doğum günü partisi






























Doğum günü kutlamamız ilk önce hep beraber yenilen iftar yemeğimiz ile başladı. Ardından pastası kesildi küçük hanımın ve hediyeler hediyeler...

Halasının hepimize yapmış olduğu sürpriz sonucun da daha keyifliydi. Begüm için kelebek kız kostümü almış sağolsun. Doğum gününün ilerleyen saatlerin de bir kelebek kız olarak selamladı bizi fıstığımız. Kalabalık, sevdiklerimizle beraber geçen harika, huzur ve mutluluk dolu, keyifli mi keyifli bir doğum gününü daha geride bıraktık.

Doğum günün kutlu olsun kelebeğim. 2 yaşına girdin, bakalım bu sene bizi neler bekliyor. Ne afacanlıklar, ne yenilikler.

Sana dair :
  • Günden güne daha da dillendin.
  • Mutfak işlerine acayip merak saldın.
  • Evin her yerinde, her şekilde su ile oynanabileceğini zannediyorsun.
  • Yeni odana tahminimizden de çabuk alıştın. Eski odanın kapısını bile açmıyorsun diyebilirim.
  • Herşeye, her durum da bu kadar kolay uyum sağlıyor olman bizi hem çok şaşırtıyor, hem de çok mutlu ediyor.
  • Odanda kendi kendine zaman geçirmeye başladın. Bundan keyif alıyorsun. Bu da beni rahatlatıyor. En azında sen odanda oyuncakların ile vakit geçirirken, bende kalan işlerimi toparlıyorum. Bu bana da yaradı yani.
  • Kuzenini (Baran'ı)seviyor olman biraz beni rahatlatıyor. Kardeşine de bu yaklaşımda bulunacağını ümit ediyorum. Umarım kıskanmazsın.
  • İnatçılığın son noktasında seyrediyorsun.2 yaş sendromu bize erken uğradı anlayacağın.
  • Bu sendromdan sağ salim çıkmak ümidiyle.
  • Seni çok seviyorum kelebeğim, iyi ki doğdun annem. Bu da senin için bitanem.. Bir tık

    NOT : Blogların kapanması ve wordpress'e geçip sonra tekrar bloga dönmemiz sonucu bazı yazılar kaybolmuş. Daha doğrusu wordpress'de varlar ama blogda oklar. Bu yüzden eksik olanları tamamlama adına eniden buraya aktarıyorum.

3 yorum:

  1. bende başlığa bakıp yanlış yazdı herhal diye geçirdim içimden:)

    YanıtlaSil
  2. Having read this I thought it was rather informative.

    I appreciate you spending some time and energy to put this information together.

    I once again find myself spending way too much time both reading and
    commenting. But so what, it was still worth it!



    Also visit my webpage ... navigare verso questi ragazzi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...