14 Mayıs 2012

Anneler günüm




Cuma günü kreş dönüşü bana bu anneler günü hediyesini getirdi prenses.


Anneannenin anneler gününü kutlarken. Dayı ve kuzenlerle hep beraberiz


Sedat dayımızla resim çalışmaları yapıyor.


Anne baaaaak diye beni çağıran bir ses. ''Bak anne dayıyı ne kadar yakışıklı çizdim'' dedi ve koptuk o anda. Bu kadar benzerlik olur diye. Bu tepedeki ne kızım dedim ''dayının saçlarıııı anne''dedi. Dayımızda biraz kellik olduğu için etrafındaki değil tepedeki seyrek kısmı baz almış bizimki çizerken :)


Hala düşkünü benim çocuklar, bayılıyorlar halalarına resmen. eeee herşeyden bir tane var bizde. Bir hala, bir teyze, bir dayı :)


Babaannenin anneler gününü kutlarken


Böyle özel günlerde anlam taşıyan hediyeler her zaman daha unutulmaz hisler bırakmıştır bende. İşte sevdiğimin aldığı bu anne ve iki çocuğunun yer aldığı kolye yüreğimin derinliklerine dokundu diyebilirim.

Sabah saat 10 gibi ev ahalisi uyanmış ama bana dokunmamışlar. Beni uyandırdıklarında saat 11 civarıydı. Önce Begüm geldi yanıma ve ''anne seni çok seviyorum'' dedi. Bende seni kızım dedim ama hala gözler kapalı bende. Sonra sevgili, elinde bir kutu , Buğra'yı da almış girdi içeri.'' Hadi kızım annene ver hediyesini'' dedi Begüm'e. Üçü yatağa oturdular. Ben hemen doğruldum tabi ve hediyelerini açtım. Kutunun içinden bu kolye çıktı. Görür görmez bayıldım.

Her zaman beni mutlu etmeyi, yüreğime dokunmayı başarmışsındır. Ama bu hediyedeki anlam beni mest etti. Seni çok seviyorum kocam çooook.

Sırayla anneler günümü kutlayıp öptüler beni. Sonra mükellef bir kahvaltı hazırladım ve hep beraber oyunlar eşliğinde kahvaltımızı ettik.  Çocuklar öğle uykularına yatınca derle-topla ve ütü işlerini hallederken ben sevgilide mutfağı halletti. Görümcemle 32-3 saatliğine bir alışveriş merkezine uğradık. Alınacak bazı hediyeler için. Çocukları kocalar emanet ettik ve biz çıktık.

İşlerimiz bitirip eve döner dönmez, çocukları hazırla, kendin hazırlan bir saati geçti. Allah'tan sevgili çocukların karnını doyurmuşta bir de bunun için zaman kaybetmedik. İlkin anneme, oradan da kayınvalidemlere uğradık. Belçikadan dayımız gelmişti. Hoş sohbetler, muhabbetler, çocuklar oynanan oyunlar derken bu özel günü böylelikle bitirmiş olduk.

Eve dönmemiz 11 gibiydi. Çocuklar uyuttuk. Biraz keyif yapıyoruz ama şimdi Behzat Ç'yi izleyip doğruca yastığa koyacağım kafamı. Çünkü acayip yorgunum.

Bu özel günümü, gerçekten de özel kılan aileme binlerce teşekkür ederim.

7 yorum:

  1. kolyeye ben de bayıldım :)) hatta çocukların biri kız biri erkek gibi görünüyor :) anneler günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür edeim. Seninde kutlu olsun. Evet çocukların biri kız biri erkek olarak yapılmış :)

    YanıtlaSil
  3. anneler günün kutlu olsun çook şekerr bişi o maşallahh:) hep gülün hep beraber..

    YanıtlaSil
  4. hediyen çok güzel ve anlamlıymış gerçekten.Ben buğraya bayıldım ya maşallah çok tatlı sıkıştıra sıkıştıra sevmek istedim:))
    anneler günün kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Elif :)

    Sevilay'cım sağol tatlım. Seninde kutlu olsun. Gel müsait olduğun bir gün çay-kahve eşliğinde karşılıklı bebiş mıncıklarız :)

    YanıtlaSil
  6. hediyen gerçekten çok güzel ve anlamlı.anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. Nuryolu; çok teşekkür ederim. Seninde kutlu olsun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...