16 Nisan 2012

YÜREĞİMİ DARALTAN BİR HİS VAR İÇİMDE



Gözlerim sürekli dalıyor bugün. Öğleden sonradan beri ciğerimi yakan, yüreğimi daraltan bir his var içimde. Nedensiz. Ortada hiçbirşey yok. Hani bazen nedenini bilmeden sıkılır ya içimiz işte öyle. Lakin bu kadarı nadiren olur bende ve neticeside yürek acıtır.

Bu hissin ardından hep kötü haberler almışımdır, yahut da kötü bir durumla karşı karşıya kalmışımdır. Sessiz, tepkisiz, ilgisiz. Sanki nefes almıyormuşum gibi yaşıyorum bu günü. Aslında birkaç saattir zor aldığımda bir gerçek.

Hiçliği hissediyorum sanki. Hayat, benim dışımda akıyorda seyirciyim sanki sadece. Neden ?  Bilmek ve çözmek isterdim. Bu duyguyu sevmem ben, korkutur her zaman beni.

Öyle yalnız kalasım varki. Birkaç gün deniz kenarı, sessiz bir kasabada, herkesten uzak olasım var. O günlerde sadece ağlayarak, denize akıtasım var gözyaşlarımı. İçimi boşaltıp, yeniden dirilesim var.

Yeşil çimlerin üzerinde çıplak ayakla dolaşasım ve saatlerce yine o çimlerin üzerinde uyuyasım var. Bir somun ekmek, tuz ve bir çakı ile kulağımda müzik, çantamda kitabımla at üstünde ordan oraya koşturasım, yorulunca soğuk çeşme suyundan içip, bostandaki sebze ve meyvelerle karnımı doyurasım var.

Önü arkası olmayan, televizyonu interneti olmayan, güdülecek hayvanı, toplanacak bostanı, hasıl harmanı olan bir köyde olasım var. Sabahtan akşama kadar uğraşılıp yapılan o mis gibi kül çöreğinden yiyesim var.

Bu dört duvar betonarmelerin arasından çıkıp insan gibi yaşanılan yerlerde yaşayasım var. İnsan olasım var benim.

En çok da galiba ağlayasım var benim ...

12 yorum:

  1. bizi beton ve şehir öldürüyor ama çıkamıyoruz da o hemgameden be gülüm.. bir gün çayıra çimene çıktım (ama hakiki olan dedğin gibi yani) başkalaştım sanki.. Selim bile dedi ki: hiçbirşey kırlardan daha güzel değil.. en sevdiğim oyuncaklar bile..

    gitmeli aar ara.. yalnız olmuyor pek ama çöocuklarla da olsa gitmeli

    YanıtlaSil
  2. haftasonu için plan yapıyorum. sabahtan bahçeye gidip toprakla haşır neşir olmak yaz sebzelerini ekmek istiyorum. anneme dedim bensiz yapma diye. acayip derecede toprağa belenesim var.

    YanıtlaSil
  3. Bazen bu şehirde ruhum daralıyor işte deliş. Selim ne güzel söylemiş. Hiçbirşey kırlardan daha güzel değil gerçekten.

    Nilhan'cım ne güzel böyle bir şansınsın var. Benim içinde tadını çıkar.

    YanıtlaSil
  4. Bana bir kahvaltı ve hoş sohbet sözün vardı Selmam,unutmadım ben hala :)
    Dağıtırım ben içindeki tüm gamı kasveti :)

    YanıtlaSil
  5. bir gün olsun kendimiz için yaşamak kendiimiz için bişeyler yapmak ne kadar da uzak ve ulaşılmaz görünüyor.en son kendin için sırf kendini mutlu etmek için ne yaptın diye sorunla durup düşünürüm herhalde.yemek yiyip su içmek bile ayakta durup koşturmacaya devam edebilmek için.bu düşünceler bende de hasıl olur ara ara.en iyi tedavi(nacizane) en iyi ilaç tefsir okumak ,ancak o zaman insan kendini iyi hissediyor ve ferahlıyor

    YanıtlaSil
  6. Gönül'cüm canım benim sen gel yeterki. Hoş şu an diyetteyim ama olsun şöyle mükellef bir kahvaltıyı 1 sefere mahsus kabul ettirebilirim kendime. Her zaman beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Nuryolu; aslında kendim içinde yaptığım çok şey var. Bunalınca çocukları eşime bırakıp kaçıyorum evden. Sinema, alışveriş canım ne isterse yapıyorum ama mesele bu değil.Benim istediğim huzurun olduğu bir yaşam sadece. Sadece huzur ve sessizliğe ihtiyacım var o kadar.

    YanıtlaSil
  8. selmacım insan nefes almak istiyor bazen şöyle içine çeke çeke,sıkılıyor şehrin kalabalığından.Allah hepimize huzur nasip etsin inş.

    YanıtlaSil
  9. selmacım insan nefes almak istiyor bazen şöyle içine çeke çeke,sıkılıyor şehrin kalabalığından.Allah hepimize huzur nasip etsin inş.

    YanıtlaSil
  10. ee geliyorum öyleyse:)
    Ne zaman???

    YanıtlaSil
  11. sen ne zaman istersen canım, ben genelde evdeyim. Uygun tarihe sen karar ver :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...