30 Nisan 2012

Yemek kokusu

2 saattir mutfaktaydım. Günün menüsü hazırlandı bu sürede. Annem, Şule ve çocuklar bendeler. Yoğun bir günün ardından onlar çocukları parka götürdüler oynatmaya, bende girdim mutfağa. Akşam menüsünü hazırlamaya.

Menüde neler mi var ;

Ev yapımı tarhana çorbası
Yeşil fasulye
Pilav
Tavuk
Sarımsaklı yoğurtlu köz patlıcan salatası

2 saatte hepsi hazır. Şimdi mutfakta yenmeyi bekliyorlar. Ben !Ben hala diyetteyim. Pilav ve çorba hariç bana serbest :)

Hııı birde annemin ellerinden çıkma yaprak sarmalarımız var. Unutuyordum bak şimdi aklıma geldi. Onlarda bana yasak tabi :)

Müzik seti son sese dayanmış bir şekilde çalıyor. Salondan müzik ve alkış sesleri geliyor. Belli bizim kızlar dans show yapıyorlar.

uffff acayip yorgunum. Kemiklerim sızlıyor.Kaçtım kütüphaneye, kahve eşliğinde dinleniyorum. Ev ahalisini salonda bıraktım. Biraz sessizlik lazım da bana. Malum migren üç gündür tavan yaptı yine.

Amma karışık yazmışım. Belli, yazasım gelmiş yine :) neyse kendimi iyi hissedersem bir arkası yarın hikayesi yazarım bu gece. Unutmamak istediğim o kadar çok anı var ki !

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun, umarım daha iyisinizdir. Blogunuza ilk ziyaretim, artık uğrarım sık sık.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Şu an gayet iyiyim. Ziyaretinize çok memnun oldum. Her zaman beklerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...