19 Nisan 2012

Süpriz yumurtadan arılar yaptık




Bu fotoğraflar bu sabaha ait. Genelde, eşofman tarzı şeyler giydiriyorum kreşe giderken ama bugün cicili bicili giydiresim geldi. O da çok sevdi bu kıyafetini. Şimarıklığından belli :)




Bu ikisi sürekli dans ediyorlar. Begüm kreşten döner dönmez, Buğra bu siyah saçlı şarkı söyleyen bebeği getirip salonun ortasına koyuyor ve başlıyorlar dansa.







Dün akşam uyumadan önce sütlerini içerken küçük bir kriz yaşattı Begüm hanım bize. Neymiş; o kutu süt içmek istiyormuş. Sürekli evde, normal günlük süt, dışarıda kutu süt içebileceğini söylememe rağmen, özellikle anneannesinden yüz bulup şimarıklığa vurup, istediğini elde edene, yahut da azarı işitene kadar ağlıyor. Netice; genelde benim dediğim oluyor tabi






Her akşam bir logo faslı. Bu arada biraz bana öööğğ geldi desem yalan olmaz. Her seferinde de farkı bir konu bulup yapmamızı istiyor. Çocuk dediğin legoyu kendi kendine oynar. Yok, olur mu hiç, bizimki illa benimle oynayacak.





Salı akşamı babamız arkadaşları ile yemeğe çıkmıştı. Anneanne ve biz evde beraberdik. Fakat Begüm pek durgun, pek keyifsizdi. Anneme Buğra'yı diğer odaya almasını, kızımla aktivite yapacağımızı söyledim. Malum, Buğra ortalığın canına okurdu.

Malzemeleri toparlayıp salonun ortasına bir örtü serdim ve Begüm'e arılar ve petek yapalım mı dedim. Çok sevindi. Fakat şu yuvarlak makarnalardan kalmamış evde, bende onun yerine mısır kullandım.

Önce bir kartona uhu ile mısırları yapıştırdık. Sonra kuruması için bıraktık. Süpriz yumurtadan çıkan sarı kutulara, enlemesine siyah banlar yapıştırdık. Yine siyah bantlardan ağzını ve gözünü yaptık. Kanatlarınıda siyah elişi kağıdından keserek yapıştırdık. Son olarak Begüm bazı arıların yanaklarına pembe boya ile ödül kondurdu. Ta ta  tataaaam arılarımız ve peteğimiz hazır. Sonra oynadık. Arıları uçurduk, konuşturduk bayaa eğlendik.


Dün kreş dönüşü anneannesi ile parka uğramışlar. Kaydırağın ahşap sütunlarına çarpmış alnını. Eve geldiğinde yumurta büyüklüğünde bir şiş vardı. Görünce şok oldum. Tabi ona belli etmedim. Ama çok üzüldüm. Minik prensesim nasılda ağladı.

Bu sabah annemde döndü artık evine. 15 gündür bendeydi. Hastayken bize bakmak için gelmişti. Tabi ben rahata alınşada göndermek istemedim. Alışmışım anneme. Bir boşluk oldu sanki.

9 yorum:

  1. süt içerken göz yaşı gözünde kalmış kıyamam.

    arılarınıza bayıldım.biz hiç kinder süpriz almıyoruz. ama bu faaliyeti yazdım aklımın bir köşesine :)

    YanıtlaSil
  2. arılar çok hoş olmuş gerçekten.benim oğlan o yumurtaları ağzına tıkayıp boğulma tehlikesi geçirdikten sonra attım tüm yumurta kaplarını.bileydim saklardım:)

    YanıtlaSil
  3. Nilhan çok keyifli oluyor böyle aktiviteler :)

    Nuryolu artık bundan sonrakileri saklarsın :) bu arada geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  4. bayıldım bayıldımmm..oğlum büyüse de biz de yapsak :)

    YanıtlaSil
  5. arılarla yaptığınız faaliyete bayıldım :)) çok güzel olmuş..denemeliyiz biz de..

    YanıtlaSil
  6. çok büyümüş geldi o cicisiyle bu arada kafayıda bır yere toslamış gecmıs olsun.

    YanıtlaSil
  7. Süreyya çok zevkli inan, kesinlikle tavsiye ederim.

    Nohut oda, evet bizede aynen öyle geldi. Genelde salas giyindiği için böyle cicili bicili halleri garip geliyor bize :)

    YanıtlaSil
  8. çok yaratıcı bir fikir çok beğendim. hemen not ettim :)

    YanıtlaSil
  9. Elif Esen beğenmenize sevindim. Çok eğlenceli oluyor yapım aşamasıda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...