4 Nisan 2012

Safi zarar yaramaz



Güne Bismillah der demez başladı bizimki yaramazlıklara. Uyandı, emdi, oynamaya başladı. Hah işte böyle uslu uslu oyna ne olur yani. Yok olur mu hiç !

Hazır o oynarken evi süpürüyüm dedim. Ben hangi odayı süpürüp düzelttiysem, bir de baktım arkamdan o daya gidip bir güzel talan etmiş.

Terlik dolabı boşaltılmış olduğu gibi, ayakkabılık talan edilmiş, çöpler deşilmiş, banyodaki deterjan dolabındaki bilumum kutular yere saçılmış, Begüm'ün odası dağıtılmış, benim odamdaki çekmeceler kurcalanmış offf offf.

Yaramaz bu oğlan diyorum inanmıyorlar. Evde canavar, bir yere gidince süt dökmüş kedi oluyor haylaz. İnsanlarda o halini görünce aaa ne sakin maşallah diyorlar. İçi beni dışı sizi yakar diyorum da inanmıyorlar. Amaaan sende çocuk büyütüyorum deme Selma diyenlere cevap; hayıııııııııır uslu değil bunlar. Sadece akıllılar, başkalarının yanında uslu duruyorlar. Evde canıma okuyorlar. Ayyyyy geldi yine içerden şangır şungur sesler, eyvaaaahhhh.

Neyse, ben bu oğlanı uyutayım anca sükuneti sağlarım evde.

4 yorum:

  1. Hepsi aynı hepsi :))) Ama çok tatlı maşallah bayıldım fotoğrafına :)

    YanıtlaSil
  2. Selmam erkek çocukları işte.. ne yapsan da kızlar gibi sakin olamıyorlar..

    YanıtlaSil
  3. İkiz annesi; vallahi ben Begüm'de ben bunların hiç birini yaşamadım. Ama bu erkek milleti doğuştan dağınıkmış meğer :)

    YanıtlaSil
  4. Delişim vallahi öyle; öğleden sonra sen git vitrindeki yemek takımının fincanını ve tabağını indir, ikisini birbirine vur kır. Bir haftada iki parça eksildi yemek takımımdan. Bu hızla bir aya bir parça bile bırakmaz bu :)

    Sonuç; bağladım bende dolapları ne yaparsın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...