22 Nisan 2012

Nazarmı değdi ne !!!

Sabahın 8'inde uyandı Begüm. Yanımıza geldi ve sizinle uyuyabilirmiyim anne dedi. Tamam kızım dedim. Sağa dön sola dön uyutmadı. Belli uykusu kaçmış bir kere. Karnım acıktı anne, kutu süt içebilirmiyim dedi. Getirdim, yanınada 3 adet bisküvi. Sütü içti, bisküvilere dokunmadı. 8:20 kaltık artık yataktan ikimiz.

Orhan uyusun diye, panjurları indirdim ve bebek telsizini kapattım. Malum dün gece film gecemizdi. Bu nedenle geç yatmıştık. Üstüne Buğra gece tekrar uyanmış ve uzun süre uyuyamamış. Orhan beni kaldırmak istememiş. Bu nedenle kendi başına uyutmaya çalışmış. Tabi uzun sürmüş. Birde gece Begüm yatak yorgan altına kaçırmış uykusunda. eee onuda halletmiş sağolsun koca. Bu nedenle o çok daha uykusuz kaldığı için uyusun istedim.

Biz Begümle kalktıktan sonra saat 9 gibi Buğra'da uyandı. Neyse kahvaltı hazırladım. Üçümüz yaptık çocuklarla kahvaltımızı. Bir ara Buğra sıcak çay bardağının üstüne doğru düşünce çığlk atmışım. Reflekslerim iyide Allah'dan daha düşmeden yakaladım onu ama sesi duyan koca uyanıp fırlayıp geldi yanımıza. Ne olduğu söyleyince rahatladı ve gitti uykusuna kalan yerden devam etmeye.

Kahvaltımızı bitirdik, oyun oynadık. Ardından önce Begüm  sonra Buğra sırayla öyle uykusuna yattılar. Begüm 1 saatte anca uyudu. Buğra sağolsun yavrum gayet güzel uyudu. Koca hala uyuyor. Henüz kalmadı. Bende bütün yorgunluğunu atsın diye uyandırmıyorum ama şaka maka saat 14:30 olmuş bile. Ev ahalisi uyuyor şu anda. Evi topla, 3 makina çamaşır yıka-as, kuruyanla topla-katla-yerleştir. İnternete takıl derken bende bu saati ettim. Ama artık benimde uykum geldi. Uyumam zor. Birazdan sırayla uyanırlar, onlara yemek hazırla, yedir, kaldır, giydir, pazar-market alışverişini yap akşam olur.

Sözün özü bu günün tek uykusuzu ve yorgunu ben oldum bu evin. Olsun canları sağolsun, helali hoş olsun. Benim ailem mutlu ve huzurlu olsun yeterki.

Not: Abartıyorum biliyorum ama şimdiden başladım bu kez Begüm'ün doğum için konsept hazırlıklarına. İşte bu yüzden nete bolca takılıyorum ya bu ara. Bayaa birşey halloldu ama. Allah'ın izniyle bu seferki kutlama diğerlerini gölgede bırakacak cinsten olacak. Dolu dolu bir party hazırlıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...