13 Nisan 2012

Dukan'la giden 2 kilo

2 gün 2 kilo. Bu sabah tartıldım 60'a düşmüşüm. 2 gün için baya iyi bir sonuç. Bakalım bugün nasıl geçecek. Ben böyle hergün 1 kilo versem ohh ne süper olur ama sadece atak evresi bu kadar hızlı verdiriyormuş. Olsun azimli ve inatçıyım. Pazartesiye kadar atağa devam. Böylelikle 5 gün atak yapmış olucam.

Pazartesiden itibaren seyir evresine geçicem. İşte o zaman yavaşlayacak. Hatta veremeyip, bir kısmını geri almış bile görünebilirim. Kitapta öyle diyor. Zaten benim istediğim sadece kilo vermek değildi. Sağlıklı ve düzenli bir beslenme biçimine geçmekti. Şimdilik güzel ve istediğim gibi ilerliyor.

Karnım bayaa bir gitti. Belim inceldi. Kendimi daha iyi hissediyorum. Tek sorun baş ağrısı ve halsizlik gerisi yolunda. Allah'a şükür annem yanımda da atak evresi zorlamıyor.

Çocuklarla tek başıma uğraşmak zorunda kalsaydım çok zor olurdu. Hatta bozabilirdim ile.

4 yorum:

  1. hemen sonuç veriyor. oluşu çok hoşuma gitti.bende 61 kiloyum şu an.vermek istiyorum ama gece yemek yemeyi seviyorum işim biraz zor olack sanırım.pazartesi başlıyayım bende:)

    YanıtlaSil
  2. Evet gayet iyi. Bende gece yemek yiyip yatanlardandım ama valla hiç aranmıyor. Biraz daha erken vakte al uykuyu tamamdır. Başla başla süper oluyor :) moralim bomba :)

    YanıtlaSil
  3. Selmam ilk günler verilen bu hızlı kilolar seni aldatmasın,daha çok su kaybı oluyor ama azimle ilerlersen sonuca ulaşacağına eminim...
    Başarılar...

    YanıtlaSil
  4. Gönül biliyorum canım, evet ilk giden ödem yani su. Ama ben bu diyeti sadece zayıflamak için değil sağlıklı ve düzenli beslenmeyi alışkanlık haline getirmek için başladım. Yani baya bir uzun sürecek zaten.

    İnşallah pes etmeden devam edebilirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...