15 Nisan 2012

Dukan'la 5.günüm

Bana günaydın. Uyanalı yarım saat olmuş ama sersem gibiyim ve açım :) Annem burda olmasa imkansız tabi bu saate kadar uyumam. Hoş çok uyumam aslında. Sabah saat 6 civarı anca uyuyabildiğim düşünülürse, normalden az bile uyumuşum.

Biraz önce tartıdım. Daha su bile içmeden. Tam tamına 59.200 gr olmuşum. Tabi bu kiloları görünce insan mutlu oluyor. Çok çok zorlanmıyorum. Sadece geç yattığım zamanlar karnım acıkıyor. Hiç kaçamak yapıp yapmadığıma gelince, evet yaptım. Mesela dün akşam çok canım istedi 3 fındık ve 2 adet Antep fıstığı yedim. O kadar ama. Böyle kaçamak yaptım falan diye de kasmıyorum aslında kendimi.

Çünkü amaaan nasılsa kaçtı diye asla ipin ucunu koyvermiyorum. O orda kalıyor. Ben diyetime devam. Dün seyir evresinde ilk günümdü. Protein+sebze yaptım. Sebze derken bir kase salata ekledim etin yanına. Bugün akşama balık var. Ben sadece büyük balıkları pişirebiliyorum. Küçük balıkları ayıtlamak gerekiyor. Malesef ben asla bunu yapamam. Bu yüzden hazır annem buradayken hamsi aldım. O halledecek sağolsun.

Hoş yarın evine dönüyor annemde. İşte o zaman zorlanacağımı biliyorum ama çok olmaz herhalde. Allah'ın izniyle vereceğim şu nefret ettiğim ve son 4 senedir vücuduma yapışan kiloları.

Şimdi ben mutfağa kaçar. Güzel bir kahvaltı hazırlar ve maile afiyetle kahvaltı yapar. Orhan ve ben yeni uyandık. Buğra ikinci uykusuna yatmış. Annem ve Begüm yoklar. Parka gitmişler. Şimdi sesleri geliyor., geldiler herhalde. Haydi bana eyvallah. Kahvaltı zamanıııı :)

4 yorum:

  1. ne güzel dirayetlisin maşallah selmacım.Diyette en önemli kısım kararlı olmak sanırım yazılarına bakınca oldukça kararlı görünüyorsun o birkaç kilo da gitmek için hazrılansa iyi olur:))zira karşnda durabileceklerini sanmıyorum.Ve tekrar maşallah diyorum sana...

    YanıtlaSil
  2. bu diyette kesinlikle şeker kullanımı yasakmış.şekersiz olur mu...söylerken bile kan şekerim düşüyor:) ama tebrik ediyorum gayet istikrarlı gidiyor olman özendiriyor ne yalan sölim;) (maşallah)

    YanıtlaSil
  3. Sevilay çok teşekkür ederim. Umarım göründüğüm kadar güçlüyümdür. Devam :)

    YanıtlaSil
  4. Nuryolu; valla ben de bu kadar iradeli davranabileceğimi hiç düşünmüyordum. Kendi kendimi bile şaşırttım diyebilirim :)

    Tabi bazı konularda çoğu kişiden daha şanslıyım. Onlarda; tatlıyı çok seven biri değilim, meyve neredeyse hiç yemem. 3 aydır falan yediğimi hatırlamıyorum mesela. Hamur işleri aklıma bile gelmez. Aromalı hiçbir şeyi sevmem.

    Ben sebzeciyimdir zaten. Şu an sadece sebze yemeklerinin eksikliğini hissediyorum. Bir de ekmek severim. Onu özledim ama yemem :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...