10 Nisan 2012

Dolu dolu geçen Mart ayından geriye kalanlar




Baran'nın ilk saç kesimi yapıldı Mart ayında. Hep beraber önce saç kesimine gittik, ardından çocukları jetonlu oyunlara götürdük.


Begüm ve Baran tam bir ikili oldular.



Benim melek oğlum kendi elleriyle besledi kuzenini :) şaka bir yana çok güzel anlaşıyorsunuz. Prenslerim benim.


Benim sarı sarı, yakışıklı oğluuuum. Ya nasıl şeker bir şeysin sen. Maşallah sübhanallah sana. Nasılda sever oldun sende buraları ablan gibi. Büyüyor, büyürkende günde güne daha bir candan daha bir sevimli oluyorsun miniğim.



 Yakışıklı Mehmet Eren'imizin doğum gününü kutladık bu ay ayrıca. Offf ne bol çocuklu bir doğum günü partisiydi. Burda sadece bir kısmı görünüyor. Benim prensesim, beni şaşırtarak kendi yedi valla pastasını. Hem kendi yemez genelde, hemde sevmez pastayı ama bu kez farklıydı. Mumlarını üflemeye bayılır yemeye gelince kaçar genelde :)


Doğum günü çocuğu pek yakışıklısın sen beee :)


Hediye faslı kızları coşturdu. Mehmet Eren'in doğum günü olmasına ramen, ablası Zeynep Betül'e ve Begüm'e de hediye aldım. Hararetli hararetli hediyelerini açmaya koyulmuşlar.


Bir diğer doğum günü partimizde; canımız, sarı kızımız Öykü Naz içindi. Babaannesinin evinde kutladık. Hep beraber, bu dünyalar güzeli sarı saçlı, mavi gözlü prensesimizin ilk yaşına şahit olmanın mutluluğunu yaşadık. Nice yaşlara inşallah.

Zeynep Ece Begüm'le, Öykü Naz Buğra ile bol bol oynadılar. Kuzen kuzene birbirlerine doydular.






Ben sarı oğlum diyorum ama Öykü'nün yanında solda sıfır kalıyor bizimki sarı olmakta.


Sen; sen benim ömre bedelimsin. Bu dünyada gördüğüm en dayanılmaz güzelliksin. Sen benim ilk göz ağrımsn. Sen nasıl bir güzelliksin meleğim. Büyüyorsun ama her saniye güzelliğine ve iyiliğine yenilerini katarak gelişiyorsun.

Sen benim asla doyamayacağımsın.


Sonunda Begüm'e yükseltici, Buğra'ya da oto koltuğu aldım ve sonunda ön koltuğa terfi ettim. Allah'ım ne büyük rahatlıkmış bu yahu. Bizimkiler oturur mu oturmaz mı diye düşüne düşüne kaybettiğim zamana yanarım.

Çocuklar çok mutlu, ben çok mutlu ohhh sefamız olsun şöyle bee :)

Hele Buğra'nın koltuğuna bayıldım. Kemer açılsa anında alarm ötmeye başlıyor. Bu kadar memnun kalacağımı ummazdım. Helal olsun yapanlara.


Uzun zamandır güneş gözlüğü istiyordu benden. Sonunda aldım. Bayıldı görür görmez. Şimdi güneşli havalarda gözlüğünü almadan çıkmıyor küçük hanım.


Nezahat Gökyiğite gittik yine bir hafta sonu. Koştura koştura rahatladı güzelim


Onlarda baba-oğul keyif yaptılar açık havada


Küçük çaplı bir piknik bile yaptık diyebiliriz. Börek yapmıştım, termosa çay, birazda abur cuburla eğlenceli ve keyifli bir hafta sonu pikniği oldu.


Kendine arkadaşlar buldu ve oturdu onlarla beraber kum oynadı




Hatta bir ara o kadar çok kum doldurmuş ki ayakkabısına, çıkarıp temizledi bir güzel. Farkında değilim ne zaman oldu ama bu kız kendi kendine giymeyi öğrenmiş bile ayakkabılarını. eeeee peki ne diye hala bana giydirtiyor o zaman !!


Tam temizleyememiş, gelip babasından yardım istedi.


Burası harika bir yer. Dünyada en sevdiğim yeşildir bu. Ördek başı yeşili


Açık havayı ve güneşi gören oğlum daha fazla dayanamayıp missler gibi uyudu.


Anne-kız pozlarımıza bir yenisi daha eklendi :) kendi fotomu pek çekmediğim düşünülünce :)


Bir gün halalara oturmaya gittik. Orda coştular yine bizimkile. Nasıl yediyse artık göbeğe bak yaaa...


Halası damardan yakaladı bizimkileri yine. Mısır patlattı. Meşhurdur bizim ailenin mısır keyifleride :)



Bir deöylesine pasta üflediler


Bizimki yine ablasının odasını talan ediyor. Ama bu kez yakalandı :)


Bisiklet turlarına başladık


O nasıl bakış öyle sinirli fırlama seni. Ablasıyla oynuyorlar, gelmiş makinayı istiyor vermiyorum. Önce elini havaya kaldırıyor ''patlatırım diye'' sonra kızgın kızgın bakıyor. Niye vermiyorsun diye.

14 yorum:

  1. Annenin kopyası olduğunun farkındasın dimi Selma?
    Günleriniz hep ışıl ışıl geçsin ayrıca...

    YanıtlaSil
  2. bıdıklarım benim üçü de ayrı tatlı ve rengi ailemizin..canlarım benim..begümün havalı hallerine bayıldım yanlız, çok iyi anlaşıyor bizim bıdıklar allah nazardan saklasın hep böyle anleşırlar inşallah

    YanıtlaSil
  3. Bazen bazı hallerimi bende çok benzetiyorum ama kardeşler arasında anneme en az benzeyen benim. Ben genelde babama benzerim. Hakan ve Semra daha çok anneme benzerler.

    Teşekkür ederim canım amiiin :)

    YanıtlaSil
  4. Üçüde nasıl birbirine benziyor o bembeya tenleriyle aslında dimi. Anlaşmazlarmı, hemde nasıl güzel anlaşıyorlar ama benim tek endişem Buğra'dan yana.

    Fırlama evde terör estir oldu. Önüne gelene yapıştırıyor tokadı :)

    YanıtlaSil
  5. Karelere bayıldım huzurunuz hiç bozulmasın canım maşallah...

    YanıtlaSil
  6. Selma senin böyle bol fotolu mutlu postlarına bayılıyorum. içim açılıyor bu güzellikleri görünce. huzurunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  7. İkiz Annesi; çok teşekkür ederim. Cümlemizin inşallah.

    YanıtlaSil
  8. Nilhan'cım çok teşekkür ederim canım.O zaman daha çoğuna hazır ol :)

    YanıtlaSil
  9. ya ben ikinci çocuğa cesaret edemiyorum ama sizin fotolara bakınca fikrim değişiyor birden.bak şimdi bilemedim yine.acaba ... yok yok zor olur bakması.ya da olsa daha mı iyi olur...kafam karıştı yine:)

    YanıtlaSil
  10. Nuryolu eğer yaş 30 civarı ise geç kalmadan yap derim. Yok eğer 30'un altında ise daha iyi aman şimdi yap yaş ilerledikçe kafa kaldırmıyor derim.

    Yani ben her şekilde yap derim. Ama zor hemde çooooook zor. Etrafında yardımcı olacak insanlar varsa ne ala, yoksa izole yaşama hazırlamak gerekiyor kendini.

    Sonuç, doğur gitsin. Hem kardeş gibisi varmı dünyada :)

    YanıtlaSil
  11. bu fotoğraflara baktıkça özlüyorum yeğenlerimi yahu hepsi öpmelik,mıncırmalık ve ısırmalık olmuş oyyhh:))

    YanıtlaSil
  12. NY; canım ya yüreğimi dağladın sen benim. Çok üzüldüm okuduklarıma ve rabbim sana peygamber sabrı vermiş dedim içimden.

    Yaşın çok genç gerçekten. Yaş ilerledikçe insan daha güçleniyor ve daha doğru kararlar verir hale geliyor.

    Çok zor zamanlar geçirmişsin. Bence (nacizane) şimdi doğurma, çocuğun okul çağına gelsin, sen daha bir güçlen hayata karşı, işte o zaman yap o sevmeye doymak istediğin bebeğini.

    Bilinmez belki şimdi çoğu şeyi atlatmışsınızdır. Bilmediğim için söylediğim çoğu şey afaki kalabilir tabi. Ama gerçekten çok gençsin henüz.

    Eğer eşini gerçekten seviyor ve yuvanı korumak istiyorsan önce her konuda güçlenmeye çalış. Sonra yaparsın ikinci bebişini. Yaşanacak çok daha şey var bu hayatta. Önce evladına doymaya çalış olurmu.

    YanıtlaSil
  13. Bahar gel gülüm, bak çok hızlı büyüyorlar. Sonra aaaa ben daha mıncıracaktım ama dersin :)

    YanıtlaSil
  14. selamlar, yükseltici yi ne marka aldınız acaba? şu an yükseltici arayışındayım.. kolay gelsin
    esra

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...