18 Nisan 2012

Begüm'ün kreş etkinliklerinden kesitler

23 NİSAN KUTLAMALARI

Dün kreşde 23 Nisan kutlaması yapıldı. Çocukları kostümle göndermemiz rica edildi. Bende Begüm'e Wafaa'nın Fas'dan hediye getirdiği kaftanı giydirdim. Çok yaşıktı kızıma. Hatta gün içerisinde okul sahibesi Aşye hanımla yaptığımız telefon görüşmesinde bana ''Begüm çok güzel olmuş. Kostümü harikaydı, bayıldık hepimiz''dedi. Gerçekten bende çok beğendim. 3 senedir duruyordu. Bugüne kadar hiç giymemişti. 23 Nisan kutlamasına nasipmiş.



Ah birde o tırnaklarını yemesen meleğim







Hayvan meraklısı ya( benim aksime) ellemeden dayanamzdı zaten. Canım kızım, melek yürekli prensesim.



Zoraki verilen pozlar böyle suni sonuçlar doğurur. Sarılın bakalım fotoğrafınızı çekicez demişler, bizimki sarılmış. İçten gelmeyen şeyler nasılda yansıyor insanın yüzüne. O da benim gibi, yüzü hep eleveriyor.



Senin gülüşünü yerim meleğim. Tatlı tatlı nasılda bakmış ve gülmüşsün öyle.


Sihirbaz sahneye çıkarmış Begüm'ü. Bizimki meraklı, acaba ne yaptırak diye.



YERLİ MALI HAFTASI KUTLAMALARI

Begüm ve biz malum o hafta feci hastaydık. Yeni yeni ayaklanmaya başlıyorduk. O hafta kızımı kreşe göndermemiştim. Öğretmeni beni arayıp ertesi gün kreşte yerli malı haftası kutlaması olacağını, Begüm'ün kutlamaları çok sevdiğini, eğer biraz iyi ise en azından o günlük gönderip gönderemeyeceğimi sormuştu. Begüm'e sordum o da gitmek istedi. Gönderdim tabi. İyiki gitmiş meleğim. Çok eğlenmiş ama eve döndüğünde çok halsiz düşmüştü.




Masanın başına oturtmuş öğretmeni. Hasta ya ondan. Sağ tarafında Yeşim öğretmeni, sol tarafında okul sahibesi Ayşe hanım.



Hasta olduğu için ilgi büyük tabi :)




Sendeki o kocaman sevgi dolu yüreğe aşığım ben. Rabbim karşına her zaman senin gibi yüreği büyük insanlar çıkarsın yavrum.


Nazını niyazını yerim senin cimcimem benim

  

OKULA TİYATRO GELMİŞ

Genelde, ayda iki kez tiyatroya gidiyorlar. Akatlara. İlk kez tiyatroyu okula getirdiler. Çocuklar memnun. Begüm zaten tiyatro tutkunu. Evde bile sürekli kukla oynatıyoruz. Sinemayı pek sevmedi ama hatta hiç sevmedi 15. dakikada kaçtı sinemadan :)

Bende tiyatroyu çok severim. Sinema rahatsız eder oldum olası beni. Ortamı, havasızlığı, sesi. Evde izlemeyi, heleki projektörle duvara yansıtıp izlemeyi daha çok severim. Bende ne keyif düşkünüymüşüm be :)







YARI YIL KARNELERİ

Biz biraz gecikmeli almıştık karneleri. Kardan dolayı gidemeyen çok çocuk olduğu için ertelenmek zorunda kalmıştı. Şubat sonu falan aldık galiba.




 ÜLKER ÇİKOLATA ATÖLYESİ

Ülker çikolata atölyesi geldi kreşe ve çocuklara nasıl çikolata yapıldığını öğrettiler. Harika bir etkinlikti. Begüm akşam eve döndüğünde, elinde küçük bir karton çanta ile yaptığı hayvan figürlü çikolataları getirmişti ve afiyetle hep beraber yemiştik.









TASARIM HAFTASI ETKİNLİKLERİ

Kreş, bizden çocukların artık giymedikleri veya küçük gelen kıyafetlerinden bir parça göndermemizi istediler. Bende Begüm'ün en sevdiği kırmızı yazlık tişörtünü gönderdim. Süslemişler güzelce. Bu tür aktiviteleri bize göndermiyorlar. Çünkü yıl sonunda yapılacak sergi için saklıyorlar. Sergi sonunda sene boyunca yaptıkları bütün bu faaliyetler bize geri veriliyor. Acayip merak ediyorum.






MİNİK PİZZACILAR İŞ BAŞINDA



Bizimki meraklısı zaten. Nasılda bekliyor versinler ben yapayım diye


Hevesli seni, dayanamayıp kaldırmış ben yapıyım diye parmağını :)


Hamurda açarmış gül kokulum, ben bile böyle hevesli açmıyorum


KREŞDE DİŞ MUAYENESİ

Sağolsun bizim yerimize bu işi halletmeleri süper oldu. Dişleri çok sağlıklıymış ve 6 yaşında yeniden kontrol ettirmemizi önermişler.









MÜZİK DERSİ

Okul sahibesi Ayşe hanım aynı zamanda müzik öğretmeni olduğu için, çocukların müzik derslerine o giriyor.



KREŞDE DOĞUMGÜNÜ KUTLAMALARI

Bütün kutlamalarda kızlara çiçek taclar veya kelebek kanatlar takıyorlar :) çok şekerler :)






3 yorum:

  1. Begüm çok çok güzel maşallah. Fotoğraf bonkörlüğünü seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. :))) Teşekkür ederiiiz :)

    YanıtlaSil
  3. bu kreş benim de çok içime siniyor, ben bile her yerde reklamını yapıyorum :) hakkının veriyorlar ödenen paranın, onu da geçtim hep farklı güzel atraksiyonlar yapıyorlar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...