18 Nisan 2012

Begüm yüzme öğreniyor






Okulda bugün itibari ile yüzme kursu açıldı. Begüm yüzmeyi çok sevdiği için  hemen yazdırdım. Son bir aydır, anne beni havuza götürürmüsün deyip duruyordu. Bu kursun açılması isabet oldu bizim için bu yüzden.Çok eğlenmişler. Çok sevmiş arkadaşlarıyla beraber ders almayı.

Geçtiğimiz hata sonu Begüm'ün kreşinin  bulunduğu sokağa bir yenisi daha açıldı. Sevgi Yumağı 5. Önümüzdeki sene orada devam edecekler. Şimdiki bina ise 3-4 yaş gurubu kullanılacak. Bu yüzme havuzuda işte bu yeni kreşe yapılmış. Açılışına gittik haftasonu. Tek kelimeyle muhteşem. Hani aldıkları paranın hakkını vermiş denilir ya, işte tam öyle.

 Ayşe hanıma ara sıra bende gelebilirmiyim dedim gülerek ''elbette her zaman, hatta çocuklara etkinlik amaçlı kek yaptırabilirsiniz'' dedi. Dürüst ve içten yaklaşımlarını hep taktir etmişimdir. Ben ki acayip didikleyen biriyimdir çocuklarım söz konusu olunca herşeyi, benim bile içimi bu kadar rahatlatan bir ortam ve hizmet olması ayrıca huzur veriyor. Aklım kızımda kalmıyor yani.

Bu kadar insan kalabildikleri için helal olsun.  Rabbim daha çok kazandırsın ve daha çok kreş açarak, başkalarından duyduğum o kötü hizmet veren kreşlere gerek kalmasın.

Kızım adına çok mutluyum. Mutlu olduğum için zaten aman reklam olurmu diye düşünmeden yazıyorum. Kötüyü yerdiğimiz gibi iyiyide övmek lazım. Hakkı sahibine vermek lazım. Tekrar söylüyorum verdiğim son kuruşa kadar helal olsun.

3 yorum:

  1. yerim ben onun boneli kafasını :) canım benim bu yaz renkli geçecek belli oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa halası pek tatlı olmuş di mi :)) bu yaz çooook renkli geçecek. Daha dur yıl sonu gösterileri var.

    YanıtlaSil
  3. tatlı da laf mı :) öğrensin de gelsin beraber yüzeriz artık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...