5 Mart 2012

Yüreğim ağır bu bedene bu gece !

Emanet sevmem ben. Atsan atılmaz satsan satılmaz. Soyut somut hiçbir emaneti sevmem.
Bu bir sır olabilir, bir eşya, bir beden. Bu beden rabbimden emanet ya bana mecburum bunu korumaya. Lakin şikayet değildir bu dediğim. Bu beden bile ağr gelir bana son zamanlarda.Bu bedenin içinde taşıdığım yürek en ağırıdır o emanetlerin.

Acır, can acır. Dil isyan eder fakat yürek korkar bunu onaylamaya. Günaha girmek, yaradana isyan etmek gibi olmasından korkar. İsyan değildir bu, sadece efkardır. Hüzündür, güçsüzlükdür.

İşte ben bundan korkarım ama korktuğumu da yaşarım.

Allah ıslah etsin, yardımcım ve güç verenim olsun inşallah.

2 yorum:

  1. amin canım, ben de pek sevmem emaneti ama dostluk bazen gerektirir taşımayı...

    YanıtlaSil
  2. aminnn, büyük sorumluluk emanet...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...