5 Mart 2012

Şubat ayından kareler 1



Ne bol ne bereketli bir kış geçiriyoruz bu sene. Lapa lapa yağan kar gözümüzü de gönlümüzü de doyurdu. Ama aslında ben değilde bizimkiler doydular demeliyim. Ben işte bu fotoğraflardaki kadar alabildim bu kardan nasibimi.


Begüm doydu diyebilirim kara. Tadını çıkardı :)

Oğluşumda baba kucağında nasiplendi azda olsa kardan.


AVM'ler kışın kurtarıcısı biz çocuklu aileler için. Her ne kadar gönlüm açık hacadan yana olsada, kışın hastalık korkusu büküyor insanın belini. Ama bende öyle tatlı bir kız varki, en az benim kadar kadar güzel ilgileniyor ya kardeşi ile işte bu hali mest ediyor beni. Ve yükümü haififletiyor. Bu fotoda da görüldüğü üzere kendi mısırını paylaşmakla kalmayıp, kendi elleriyle beşliyor onun tabiri ile bebişini :)



Kar, gece ve oyun parkımızdan güzel bir manzara


Ablasının kreşe gitmesini fırsat bilen fırlama doğru ablasının odasına gidip başlayor her sabahki rutin dağıtmalarına.Bir gün fena yakalanacak haberi yok :)



Halası geldi bir hafta içi akşam ziyarete. Hala dahil 4 yaramaz nasıl oynamak adı altında dağııtkları ortada odayı. Ya nasıl yaramaz şeylersiniz siz :)


Halası, Baran ve Begüm yatırmışlar oğluşumu yere gıdıklıyorlar. Kıyamam oğluşuma ben. Kalmış bu yaramazların ortasında kurtulamıyorda garibim :)


Gündüz ev halleri oğluşun

Bundan 2-3 hafta önce kaçtık koca ile birlikte Kadıköy'e. Çocukları anneme bırakıp liseli sevgililer gibi gezindik durduk. İşte açık havada Yeldeğirmeni taraflarında oturduğumuz cafenin müzik sistemi :)


Bu eldiven ve şapkalarda Bahariyeden

Önce her zamanki yerimizde yemek yedik, ardından Yeldeğirmeninde çayımızı içtik. Sonrasında kitapçıları dolaşıp kitap aldık. Mağazaları dolaşıp ciciler aldık kendimize. Ardından rıhtıma doğru yürürken Kahve Dünyasına takıldı gözümüz ve kahve keyfi ısmarladık kendimize. Veeee nerede ise 15 yıldır takıldığımız sosisçimize gidip sosli sandöviçle bitirdik özgür geçen saatlerimizi.


Yorgunluk ve yürümekten canımın çıktığı an

Kahvelere diyecek söz bulamıyorum. O buz gibi havada nasılda içimizi ısıtmıştı.

Kahve başka bir güzellik ve başka bir keyiftir benim hayatımda. Sunumuda içimi kadar güzel olmadır her daim.

Kızımın sanat eserleri, bir de ne olduğunu anlayabilsem  :) o da bilmiyor ne çizdiğini, soruyorum söyleyemiyor :)


İşte bu ve birde ''bir yumak mutluluk'' isimli kitaplarını aldım Kadıköy gezimiz sırasında. Ertesi gün Begüm kreşe gider gitmez işlerimi bitirip, Buğra'yı öyle uykusuna yatırıp, kahvemide alıp oturdum kitabın başına. Nerede ise 20 gün oldu 230 sayfayı anca okuyabildim. Kitabı sevdim sevmesine de zamansızlıktan ilerlemiyor bir türlü.


Bu da annemin hediye mor menekşem. Mor diyorum çünkü geldiğinde çiçekleri vardı, döküldü. Ama sonunda bir çiçeği öldürmedim ya buna bile şükrediyorum :)


İkinci yağan kar faslında baba-kız çıktılar parka kardan adam yapmaya. Baba yönlendirmeleri yapılan kardan adam anca bu kadar olmuş :) Bu kareleri mutfağın camından, 8. kattan çekiyorum. Makinam bu kadar zoom yapabiliyor. Keşke daha fazlası olabilseydi.



Caillou taklidi. İzleye izleye gördüğünü yapar oldu. Ama çok eğlenmiş dönmişti eve. Mutlu olmaları ne kolay ve ne güzel.

Şubat 18 kardeşimin doğum günüydü. Annemin evinde kutladık. Kuzen kuzene bol bol oynadılar. Hatta saat gecenin 12'si olmasına rağmen birbirlerinden ayrılmak istemediler. Begüm yine iyiydi zorluk çıkarmadı ama Zeynepece baya bir yıktı ortalığı.




Oğluşumla gün ortası ev hallerimiz

Yakışıklım o benim.

Dart en sevdiği oyn oldu son 1 aydır. Gelip gidip bununla oynar oldu.


Yumuk yumuk ellerini öperim senin ben sarı oğlum benim.


Ömrüme ömür katanlarım, ömrümün en güzelleri. Begüm mısır istedi. Beraber patlattık ve iki kardeş uslu uslu oturup Mickey fareyi izleyip bir yandan da tıkındılar :)

Pazar sabahı. Baba uyuyor, ben kahvaltı hazırlıyorum, onlar ise beraber oyun oynuyorlar. İşte bu kareler aile olmanın huzzurunu çok güzel ortaya koyuyor.


Televizyonda bilardo oynamayı öğreten bir program bulmuş heyecanla geldi yanıma. Tabak, sopa ve top istedi anlamadım ilkin. Sonra kurdu oyununu ve başladı oynamaya. Onu gören Buğra dururmu aynen oyuna dahil :)

Ardından açılan müzik ile dans show başladı. Onlar salonda ben mutfakta göbek attık. Deliyiz, ama çok eğlenceliyiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...