20 Mart 2012

Sonunda bugün evde kuran okutabildim

Allah'ıma şükürler olsun ki sonunda bugün kuran okutabildim. Kuran okundu, dualar ve sohbetler edildi.Hep beraber hazırladığım ikramlar yenildi. Çocukla çocuk olundu. Çok güzeldi çooook.

Özellikle içim rahatladı.Zaten senelerdir evde kuran okutmak istiyordum. Şu bir aydır daha da depreşti bu bende. Sonunda bugüne nasip oldu.

Davetimi kırmayıp gelenlere, kuran okuyanlara, bizi güzel sohbetleri ile mest edenlere çok teşekkür ederim. Hepsinden Allah razı olsun. Bu ilkti devamı gelir inşallah.

Kalabalık ve yoğun bir gündü. Çocuk çok olunca da yorgunluğu bir o kadar oldu. Özellikle Begüm kreşden gelince kuzeni ile eküri oldular ve evin altını üstüne getirdiler. Sabah 8:30 itibari ile güne başladım ve şimdi bu satırları yazarken oturabildim.

Öyle yorgunum ki ruhum bedenimde gelgitler yaşıyor resmen. Herşeye rağmen tatlı yorgunluk benim ki. 

13 yorum:

  1. Allah kabul etsin tatlım.Maneviyat nasıl huzur veriyor insana değil mi?Allah huzuruna her vakit koşa koşa gitmeni nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Gönül, Allah razı olsun canım. İnşallah canım.

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin. Darısı bana. benim de okutmam lazım.

    YanıtlaSil
  4. allah kabul etsin selma.40 gün kıl gerisi gelecektir.kılmadığın gün yada vakitte sıkıntı çökecek içine.ben allah kabul ederse 2002 den beri kılıyorum sadece mertin doğuma bir kaç ay kala vede doğduktan sonra bir kaç ay kılamadım ama şükür ki kılıyorum şuanda allah kabul etsin inşallah.
    mert doğduğunda mevlit okutmak istemiş ama şu meşhur kuş gribi yüzünden korkup okutmamıştım:(
    hala içimde, okutacağım ama.

    Allah kabul etsin tekrardan .
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. maşallah, maşallah Selmam.. Allah kabul etsin namazını, okumalarınızı..

    Namaz benim huzurum cümlesi var ya, işte bence hepsi bu.

    YanıtlaSil
  6. Sezobigo'cum teşekkür ederim canım. Evet aynen dediğin gibi oluyor. Zaten etrafımdaki herkes aynı şeyi söylüyordu bana. İnşallah, inaşşallah devam ederim.

    YanıtlaSil
  7. Sağol deliş, katılıyorum canım dediğine bencede gerçekten öyle.

    YanıtlaSil
  8. Nilhan; sağol canım. İnşallah Allah nasip etsin okut gerçekten. İnsana çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  9. Canım benim sen herşeyin en iyisini yaparsın zaten. Rabbim devamını daim etsin.Allah'a Teala kabul etsin çok güzel bir gün oldu. Geç oldu ama temiz oldu derler ya öyle oldu seninkide.

    YanıtlaSil
  10. Şerife tatlım senden de Allah razı olsun canım. Sayende çok güzel geçti. Evet geç oldu ama güzel oldu. Devamını getiririm inşallah.

    Zeynep Betül'ü çok özlediiiik di mi anne diyor dün Begüm. Şunları bir araya getirmeli en kısa zamanda. Bir hafta sonu kahvaltıya gelin :)

    YanıtlaSil
  11. Allah kabul etsin canım.

    YanıtlaSil
  12. nuryolu...22/3/12 14:38

    üstad bedizzaman ne güzel demiş'
    bu dünyada hangi şey vardır ki, insanın kalbini, ruhunu ve Rabbani duygusunu tatmin edebilsin ve bunlar onunla doysun ve mutmain olsun? Allah ve O nun zikrinden başka hiçbir şey yoktur!.. '
    Allah kabul etsin ...

    YanıtlaSil
  13. Annemahsustan ve Nuryolu ikinizede çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...